καλό Σεπτέμβρη

Η καλή μου φίλη ( και πατριώτισσα κατά το 1/4 ! ) γητεύτρια, με προσκάλεσε να υποδεχτούμε το φθινόπωρο με παιχνιδιάρικη και συνάμα ποιητική διάθεση, γράφοντας έμμετρες ευχές:

μία για μένα,
μία για κάποιον τρίτο ελεύθερης επιλογής
και μία για τον εχθρό μου

Παίρνω λοιπόν για τόξο το προ-φθινοπωρινό μου κέφι και τη δημιουργική μου διάθεση, παίρνω και τη φαρέτρα με τους δεκαπεντασύλλαβους και ξεκινώ, προτείνοντας και σε σας να κάνετε το ίδιο. Δεν χρειάζεται προσωπική πρόσκληση. Όποιος έχει χρόνο και διάθεση, ακολουθεί.

Νά ‘χα λεφτά και δύναμη; νά ‘χα εξουσία και πλούτη;
Τι να γυρέψω ο άνθρωπος και τι να ευχηθώ;
Την κάθε μέρα που περνά στη μια ζωή μου ετούτη
να χαίρομαι -στα μάταια να μην σπαταληθώ

Κι εσύ που το επέλεξες ασπρόμαυρα να ζήσεις
κι ό,τι στη Γη αγοράζεται λατρεύεις και ποθείς
ένα ζευγάρι μαγικά -τυχαία- ν’ αποκτήσεις
γυαλιά, να δεις τα χρώματα και να ξεστραβωθείς

Όσο για σένα Χάρε μου, εχθρέ μου αγαπημένε,
να γίνει το δρεπάνι σου γυναίκας αγκαλιά
Ν’ ανοίξει και να σε δεχτεί, να γλυκαθείς καημένε
Για τα πολλά σου κρίματα να βρεις παρηγοριά.

και,
στη μνήμη του Ηλία Κατσούλη που έφυγε πρόσφατα,

Παντελή Θαλασσινού-Ηλία Κατσούλη, ένας μικρός γλυκός παλιός Σεπτέμβρης

8 Σχόλια to “καλό Σεπτέμβρη”

  1. Πανέμορφες οι έμμετρες ευχές σου,Τρελέ μου! Εγώ αν ήμουν ο …εχθρός σου πάντως, θα έσκανα!!! :))

    φιλάκι πεισματικά καλοκαιρινό 😉

  2. μωρέ και πεισματικά ανοιξιάτικο 🙂
    καλό σεπτέμβρη, ψυχή μου. Ξέρω πως δεν έχεις χρόνο -αν το επιθυμείς πάντως μπορείς να πάρεις τη σκυτάλη

  3. Τρελέ μου,για σένα χρόνο και βρίσκω και διαθέτω( με την καλή και απονήρευτη έννοια)!!! Και όταν πρόκειται για πρόσκληση ούτε συζήτηση :))

    φιλάκι…διεποχικό 😉

  4. Καλή και απονήρευτη… Για να δούμε, κάποτε ήξερα τι σημαίνει αυτό 🙂

    Ψυχούλα μου, σ’ ευχαριστώ και περιμένω γεμάτος περέργεια.

    φιλάκι (τι άλλο; ) ..διαχρονικό!

  5. Νά τα μας πάλι!!!
    Τι τό θελα και μπήκα ο δύστυχος;
    Μόλις διάβασα 4 συλλογές πραγματικής ποίησης!
    Τα είδα όλα!
    Καλά εσύ,εγώ πώς να τολμήσω ο έρμος να αναρτήσω
    στίχο πάλι;(κι έχουν αρχίσει να σαπίζουν οι ντομάτες)
    Όπως πάντα,έκτακτη η ευχή σου!
    Καλό φθινόπωρο φίλε!

  6. Ε, όχι και ντομάτες βρε Κωστή. Το πολύ-πολύ να κεράσουμε κάνα σταφυλάκι απ’ τα δικά μας τα νοτιοελλαδίτικα. Αν σ’ αρέσει η «φράουλα» έχω την καλύτερη.
    Όσο για τους στίχους σου, ειδικά στα χιουμοριστικά «κεντάς», οπότε ..ανέλαβε δράση 🙂

  7. Πόσο χαίρομαι που σε βρίσκω σε τέτοια ανεβασμένη, ποιητική φθινοπωρινή διάθεση! Σου βγαίνει άψογα ο έμμετρος στίχος και πάω στοίχημα πως ευθύνεται η νησιωτική καταγωγή σου και το 1/4 της καταγωγής που σέρνεις* από το νησί της μαντινάδας και του Κορνάρου.
    Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου και σου εύχομαι πάντα να σε βρίσκουμε έτσι!

    * – Μπρε Γιώργη, από πού σέρνεις;
    – Απ’ τα Μεσκλά. Εκειά εγεννήθηκα. 😉

  8. Παίζει ρόλο η καταγωγή, παίζουν και οι σπουδαίοι δάσκαλοι, που κατά καιρούς ευλογώ από αυτό το χώρο και που -συμπτωματικά!- είναι όλοι νησιώτες. 🙂
    Νά σαι καλά αγαπημένη γητεύτρια -κι εγώ σ ευχαριστώ για την ιδέα, το κίνητρο και την τιμή.

Σχολιάστε