πανέμορφη

6 Σχόλια to “πανέμορφη”

  1. …και τυχερή,Τρελέ μου!
    φιλί ρετρό 🙂

    • ψυχή μου, γνωρίζεις κάτι για την κυρία Hormigos που αγνοώ; εκτός αν αναφέρεσαι στην αγάπη-εκτίμηση που της απευθύνω με τον τίτλο, δεδομένου όμως ότι εγώ είμαι τρελός δεν ξέρω αν πρόκειται περί τύχης 😉
      φιλί διαχρονικό 🙂

  2. Δηλαδή ούτε μόνος του κανείς δε βρίσκει ησυχία; Πολύ όμορφη πράγματι. Δεν το ξέρω το βιντεάκι, αλλά και να το ήξερα δε θα το έβλεπα από σεβασμό στην κυρία.
    Φιλιά κυριακάτικα με πολλή αγάπη, πανέμορφε γείτονα :*

    • Ησυχία; ίσως σε άλλο πλανήτη, γειτονοπούλα μου, για να μην πω σε άλλο σύμπαν… για κάποιους συνανθρώπους μας ιδιωτικότητα σημαίνει απλώς συνωμοσία.
      Φιλιά δευτεριάτικα, με έξτρα διάθεση τρέλας 🙂 :*:*

  3. Μα φυσικά,Τρελέ μου! Δεν είναι τυχερή μια γυναίκα όταν χαίρει (ανδρικής) εκτιμήσεως και μάλιστα να την τιμά και με το επίθετο της «πανέμορφης»; Λίγο το έχεις; 🙂
    φιλί χύμα στο πρόσωπο 🙂

    • ψυχούλα μου, τυχερή για τον επιπλέον λόγο ότι οι άνδρες είναι τουλάχιστον δύο (δεν απευθυνόταν σε μένα το βίντεο, δυστυχώς)
      φιλί στοχευμένο στην ψυχούλα 😉

Σχολιάστε

