σαχλές και γελοίοι

Δεν με απασχολούν τα σαχλά τουίτ της κυρίας Παπαχρήστου, είναι ενδεικτικά της κουλτούρας των tweeter και των facebook και της παιδείας των νεότερων γενεών για την οποία είμαστε όλοι υπεύθυνοι.

Με απασχολεί η υποκρισία. Και η κατάχρηση εξουσίας. Η καταστολή στην πιο ύπουλη μορφή της. Τα ελλείμματα δημοκρατίας. Ο επελαύνων φασισμός της Νέας Τάξης. Οι τραγικές αντιδράσεις των δήθεν προοδευτικών, δήθεν ριζοσπαστικών κομμάτων. Οι θλιβεροί, δήθεν αριστεροί, δήθεν υποψιασμένοι ποιον-πας-να-κοροϊδεψεις-ρε μισθοσυντήρητοι αστοί που νομίζουν ότι πάνε να τους αποπροσανατολίσουν από τα «νέα μέτρα» επειδή κάποιοι δημοσιογραφίσκοι της συμφοράς προσπαθούν να βγάλουν λαυράκι απ’ τα σοσιαλμίντια. Το δάσος που έρχεται καταπάνω μου κι εγώ επιμένω να βλέπω μόνο ένα δέντρο.

4 Σχόλια to “σαχλές και γελοίοι”

  1. Μαζί σου σταθερά γι’ άλλη μια φορά, αγαπημένο γειτονόπουλο. Για το δέντρο που επιμένω κι εγώ να βλέπω, για το δάχτυλο κι όχι τ’ άστρα. Σ’ αγαπώ πολύ και σ’ εκτιμώ εξίσου :*

    • Πού είσαι γλυκειά μου γειτόνισσα; Ποια είνα τα σκοτάδια που με τρομάζεις παρακάτω; Το ξέρεις ότι η εκτίμηση και η αγάπη είναι αμοιβαία, όσο για την ελπίδα σου να… απελαθείς κατα δώ, δεν ξέρω σε ποιο βαθμό το εννοείς αλλά με γεμίζει μια τρελή αισιοδοξία :*

      • Είδες πόσο γειτνιάζουμε εντός, καλέ μου γείτονα; Κι εμένα με τρελή αισιοδοξία με γεμίζει η ιδέα 🙂 :*
        Όσο για τα σκοτάδια, καλά που υπάρχει το ιστολογιάκι να γράφουμε και να ξεθυμαίνουμε λίγο. Είναι λυτρωτική η φαντασία, όπως τόσο καλά κι εσύ γνωρίζεις.
        Όχι δε λείπουν τα σκοτάδια, Αντώνη, κι εγώ πάντα έχω μάθει να βλέπω φωτάκια στο βάθος. Φωτάκια εξόδου πιο πολύ παρά τρελού φορτηγού :*

  2. εντάξει λοιπόν, άμα υπάρχουν φωτάκια όλα καλά -πιο «όλα» άπό τόσο το ξέρουμε κι οι δυο πως είναι δύσκολο :*

Σχολιάστε

