φαντασία

Σας ακούμε…

Μάλιστα, σας ακούμε.

Εγώ θα πρόσθετα, μάλιστα: είμαστε όλοι αυτιά.

Κοιτάξτε να δείτε. Η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα. Το χρέος της είναι, για τα δικά σας μέτρα, αμελητέο. Όπως πριν από δύο αιώνες, ως νεοσύστατο κράτος, έτσι και τώρα, έχουμε ανάγκη από εθνικούς ευεργέτες. Κύριοι, η Πατρίδα σας χρειάζεται.

Κύριε Πρωθυπουργέ!

Αυτά τα λένε κάτι τρελοί μπλόγκερς!

Τα λέτε κι εσείς, σοβαρός άνθρωπος;

Ποιοι είναι αυτοί οι λογοκλόποι; Το «να βάλουμε όλοι πλάτη» είναι δική μου ρήση!

Αναμφιβόλως.

Και η δική μας είναι…

«Δος μου δυο χιτώνες, να σου δώσω τον έναν».

Τι σημαίνει αυτό;

Στη δική σας γλώσσα…

«Βάλε κώλο να βάλουμε πλάτη.» Αύριο…

Θα ανακοινώσετε την πρόθεση της κυβέρνησής σας για δημοψήφισμα.

Τι είδους δημοψήφισμα;

Παρά τα θρυλούμενα…

Είστε έξυπνος άνθρωπος.

Κάτι θα σκεφτείτε.

Μα, δεν αποφασίζω εγώ… Δεν θα μου επιτρέψουν…

Εικοσιτέσσερις ώρες…

Τόσες μόνο.

Μας αρκούν.

Αχά! Το έπιασα! Κύριοι, υποκλίνομαι στην ευφυία σας. Αύριο…

Θα είμαστε όλοι κερδισμένοι…

Και εμείς…

Και η πατρίδα!

Βάλε κώλο να βάλουμε πλάτη. Μεγαλοφυιές!

Σχολιάστε

