εμένα με συμφέρει

Λίνα, για το τελευταίο τετράστιχο σου συγχωρώ όλα τα ηφαίστεια και τα διθέσια κι όλες τις κολόνιες και τα φαρμάκια που κατά καιρούς με  ποτίζεις

Εμένα με συμφέρει να βγαίνει το φεγγάρι
και το προφίλ του ανθρώπου να υποφέρει
στα πούπουλα της χήνας που πήρε μαξιλάρι.
Μα πάλι, πού να κοιμηθεί, που δεν μπορεί, δε ξέρει.

Εμένα με συμφέρει δωμάτια που κοιτάνε
τον Αύγουστο στου ακάλυπτου τα μέρη.
Να γδύνονται οι γυναίκες κι ας μη τους αγαπάνε
τους άντρες που ‘χουν απλωθεί στου κρεβατιού το χέρι.

Εμένα με συμφέρει να παίρνει η φύση εκδίκηση
για της ψυχής τη μαύρη, την άσκοπη διοίκηση.
Να ζούμε για να ζούμε δεν βλέπω την ουσία.
Γιατί δεν είναι ευ ζην αυτό, αυτό είναι ευθανασία!

Εμένα με συμφέρει να βγαίνει το φεγγάρι
Τηλεφωνείς και σου ‘ρχεται το γεύμα.
Στο πλάνο η Χιροσίμα με τ’ άσπρο μανιτάρι.
Και γλώσσα φρέσκια, ελληνική, χωρίς ούτε ένα πνεύμα.

Εμένα με συμφέρει τριήμερα που πάμε
με πράγματα και βάρκες φορτωμένοι,
που μια κομμένη ρίζα ανήμποροι κρατάμε.
Παιδιά, χορέψτε την Ιτιά με την καρδιά καμένη!

Εμένα με συμφέρει που νιώθουμε όλοι κάτι
τις Κυριακές μετά το μεσημέρι
που μένεις στο τραπέζι και παίζεις με τ’ αλάτι,
μα κάποια γεύση έχει χαθεί. Κι ο άνθρωπος το ξέρει…

 

Αναγκάστηκα να αντικαταστήσω το βίντεο με την πρωτότυπη εκτέλεση απ’ τη Γαλάνη, καθότι κάποιοι τύποι ονόματι UMG (δεν ξέρω τι σημαίνει, ίσως κάτι σε Unbelievable Monkeys and Gorillas) δεν επιτρέπουν την αναπαραγωγή (αν και προχτές την επέτρεπαν κανονικά).

Έτσι κι αλλιώς προτιμώ την εκτέλεση από τους σπείρα-σπείρα, πρώτον για την ασύγκριτη ζωντάνια και ενέργεια της Αργυρώς Καπαρού, δεύτερον για το υπέροχο κλαρίνο της Δάφνης Λέμπερου και τρίτον για τον τρόπο που δένει το καταληκτικό τετράστιχο με τα παγωμένα χαμόγελα του κ. Παπαδόπουλου και των συνδαιτυμόνων του

Κι επειδή μπορεί να μου το ξαναμπλοκάρουν (ποτέ δεν ξέρεις με τα πρωτεύοντα), η διεύθυνση για απευθείας πρόσβαση στο you tube είναι http://www.youtube.com/watch?v=TQ8k_LoTa4I&feature=related

4 Σχόλια to “εμένα με συμφέρει”

  1. Ωραίοι στίχοι, ειδικά όπως λες το τελευταίο τετράστιχο. Δυστυχώς δεν παίζει εδώ σ’ εμένα, αλλά θα βρω τρόπο να το ακούσω. Σενσιταϊζντ και η Λίνα πάντως ε.. Θα γυρίσει λίγο λίγο ο τροχός, γειτονάτσι, να δεις που μόλις καταλάβουμε ότι τη χάνουμε θα τη γυρέψουμε πίσω. Το θέμα είναι πόσο είμαστε πια σε θέση να παλέψουμε γι’ αυτήν.
    Καλό βράδυ, φιλιά!

  2. εγώ πάλι δεν την συγχωρώ,είμαι κακός και ζηλεύω!!
    Κι εγώ δεν το ακούω αλλά αυτή η γλυκόπικρη εικόνα του τελευταίου στίχου είναι πεντακάθαρη!

  3. γειτονοπούλα μου, μεγάλη αγάπη η Λίνα πίσω εκεί στην πολλά υποσχόμενη δεκαετία του ογδόντα -δυστυχώς τα γαμημένα τα ’90 ήταν καθώς φαίνεται κατηφορικά

    άλλαξα το βιντεο, έτσι κι αλλιώς τούτο είναι νομίζω πολύ καλύτερο -πολλά φιλιά!

  4. κώστα, αυτή η εικόνα είναι αλάτι στην πληγή.. σκέψου να τ’ ακούς απομεσήμερο κυριακής μετά από τραπέζι συγκεντρωμένου σογιού..

Σχολιάστε

