τα λαμόγια

δεν την έπιασα απ’ την αρχή την κουβέντα… κάτι για τα «λαμόγια που μας κατέστρεψαν» πήρε τ’ αυτί μου και περιμένω ν’ ακούσω για μίζες, ρεμούλες, καταπατήσεις ή για αφαιμάξεις ταμείων, ασφαλιστικό, μνημόνια κλπ -η συνέχεια με αποδιοργάνωσε τελείως

πελάτης: διακόσια ευρώ το τετραγωνικό! δηλάδή αν έχεις μια πενηντάρα, πάει δέκα χιλιάδες ευρώ τεκμήριο μόνο για την πισίνα -γι αυτό σου λέω ότι μας κατέστρεψαν!

ταμίας: σκέπασέ την

πελάτης: δεν κατάλαβες, για τις εσωτερικές πάνε τα διπλά: τετρακόσια το τετραγωνικό!

ταμίας: ΑΝ την ανακαλύψουν! θα μπούνε μέσα;

πελάτης: να μπούνε! μέσα έχει και δίκαννο… τα λαμόγια!

διάλογος απολύτως αυθεντικός, χίος, ταμείο της άλφα-μπανκ περιοχής αεροδρομίου, τετάρτη 29 σεπτεμβρίου 2010, εν μέσω οικονομικής κρίσης

ο πελάτης, ένας νέος, συμπαθητικός άντρας μιας κάποιας μόρφωσης… είπα να τον ρωτήσω «καλά το ότι σε κατέστρεψαν, το καταλαβαίνω… λαμόγια, όμως, από πού κι ως πού;»

τον ρώτησες; θα πεις -και απαντώ: όχι

τουλάχιστον τον ταμία τον γαμοσταύρισες; -όχι, γαμώ την τρέλα μου μέσα, όχι!

8 Σχόλια to “τα λαμόγια”

  1. Απορώ,Τρελούτσικέ μου,τι σου έκανε εντύπωση σ’αυτόν το διάλογο!; 🙂
    Τα γαμοσταυρίδια τους πάντως τα χρειάζονταν!!!! Την επόμενη φορά….

    φιλί δαγκωτό 😉

  2. για το «λαμόγια» τείνω να συμφωνήσω μαζί του,για άλλους λόγους όμως.Είναι πάντως γνώριμη συμπεριφορά λαμόγιου που κρίνει εξ ιδίων χωρίς ίχνος αυτοκριτικής!
    …μάλλον κι εγώ δεν θα έλεγα τίποτα,άδικος κόπος…

  3. Kλασικό παράδειγμα του «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό..»
    Αν δεν υπήρχαν τα λαμόγια από δω, πώς θα συντηρούνταν τα λαμόγια από κει; Εγώ πάντως θα τον ρωτούσα να μου διευκρινίσει τον ορισμό του «λαμόγιου», έτσι για να κρατάμε επαφή με τη γραμματική μας. Λες γι’ αυτό ν’ αρπαζόμουν συχνά κάτω στη μαμά-Ελλάς; 😉
    Γείτονά μου, είναι πολύ νωρίς εδώ και ξεκινάω. Ζεστή καλημέρα σαν κουλουράκια του φούρνου, φιλιά περιθωριακά. Να είσαι καλά, καλό σαββατοκύριακο.

  4. ψυχή μου, η βλακεία κι η υποκρισία έχουν βέβαια πάψει προ πολλού να μου προκαλούν εντύπωση, το μόνο που δεν θα πάψει ποτέ να με εντυπωσιάζει είναι το μέγεθός τους

    τι να πρωτοθαυμάσω; τη βλακεία του πελάτη που περιμένει κατανόηση και συμπσράσταση απ’ τον ταμία; ή την υποκρισία του ταμία που τάχα ευαισθητοποιείται από το «πρόβλημα» του πελάτη; και όχι μόνο ευαισθητοποιείται, αλλά γίνεται και βασιλικότερος του βασιλέως, σαν κάτι ξεμωραμένες που ταυτίζονται με τις μοντέλες και τα ξεκούδουνα των μεσημεριανών

    φιλί αιμάσσον 😉

  5. κώστα, ο χαρακτηρισμός βεβαίως απέχει απ’ το να είναι άτοπος, θυμίζει το μαφιόζο που γελάει όταν τον απειλήσεις με την αστυνομία κι όταν γυρίσουν τα πράματα τον βλέπεις και λες ότι τον πνίγει το δίκιο (θυμήθηκα τον απολαυστικό ρ.ντε νίρο στο ρόλο του αλ καπόνε στους αδιάφθορους)

    έτσι, με το άδικος κόπος λειτουργώ κι εγώ, κυρίως επειδή δεν μπορώ εκείνη τη στιγμή να βρω έναν τρόπο που να αποδίδει στο σωστό μέτρο την ξεφτίλα… μόνο να βάλω τα γέλια, να με περάσουν για τρελό και να συνεχιστεί η κωμωδία ..

  6. αν τον ρωτούσες πράγματι, ρομαντική μου γειτόνισσα, θα ήσουν υποθέτω προετοιμασμένη και για τη χλεύη με την οποία θα σε περιέλουζε ο γάιδαρος, ωσάν να προσπαθούσες να υπερασπιστείς τα ..πετεινάρια (και μόνο που το σκέφτομαι κορώνω, μεσημεριάτικα)

    καλό απόγευμα, σαν καφεδάκι στην πλατανοσκιά 🙂 φιλιά συννεφιάτικα!

  7. Όχι και ρομαντική 😉 Ελπίζω να μην το εννοείς στη στραβοπατημένη εκδοχή του όρου.
    Μοναδικό το καφεδάκι στην πλατανοσκιά, ό,τι πρέπει σήμερα που ο καιρός είναι εντελώς φθινοπωριάτικος με βροχή.
    Φιλιά οκτωβριανά, καλό μήνα γείτονα

  8. δεν ξέρω ποιοι το στραβοπατάνε το πατούμενο, εμένα μου ‘ρχεται γάντι στο…πόδι

    καλό μήνα γειτόνισσα, φιλιά επαναστατικά 😉 άνευ νοσταλγίας

Σχολιάστε

