λολίτα 15

ναι, πράγματι, το λολιτάκι έκλεισε τα 15! πάνε δυο χρόνια που ξεκίνησα τα στριπάκια με τη λολίτα, προσπαθώντας να φανταστώ την παράνοια της εποχής, των σχέσεων και της εκπαίδευσης όπως τη βιώνει ένα κορίτσι στην εφηβεία

λόγοι ανωτέρας χρονο-βίας με ανάγκασαν να την εγκαταλείψω στα δυο κρισιμότερα χρόνια της (μήπως έτσι δεν συμβαίνει και στην πραγματικότητα;) για να την ξαναπιάσω τώρα που ξεκινά την περιπέτεια του λυκείου

αναγκαστικά (ελλείψει συνδημιουργού) μέχρι τώρα έκανα εγώ και τα σκίτσα -πολύ σύντομα (ελπίζω, γιώργο) η λολίτα να έχει τον σκιτσογράφο της

4 Σχόλια to “λολίτα 15”

  1. Δεν θέλω να φανώ χαζή-λες να είμαι;;;;;-αλλά βλέπω εκτός από το ταλέντο της συγγραφής,σκιτσογραφείς κιόλας;! Τρελέ μου, με εκπλήσσεις ευχάριστα για άλλη μια φορά…:-)

    φιλί εφηβικό 😉

  2. ψυχή μου, χαζή γιατί; το σκιτσάρισμα δεν είναι η μόνη απ’ τις πολύ παραμελημένες (έως θυσιασμένες) αγάπες μου -ίσως κάποια στιγμή σε εκπλήξω ξανά

    φιλάκι πατρικό 🙂

  3. Eξαιρετικά τα σκίτσα σου, γείτονα.. Μου ‘χε λείψει το Λολιτάκι, μακάρι να το έχουμε και πάλι εδώ κοντά μας. Καλησπέρα, καλή εβδομάδα, φιλιά πολλά από μένα

  4. γειτόνισσα, το λολιτάκι θα ‘ναι φέτος μαζί μας, ελπίζω, δυναμικά.. καλήσπέρα κι από μένα, φιλάκια πολλά

Σχολιάστε

