νυχτερίδες και νόμοι, γλυκειά μου

Σόλωνος του Αθηναίου,

οι αράχνες και οι νόμοι μας την ίδια εικόνα δίνουν
ό,τι μικρό κι ασήμαντο στα δίχτυα τους το κλείνουν
μα αν πιάσουν μεγαλύτερο, σκίζονται και τ’ αφήνουν

έμμετρη απόδοση Ι.Ν.Κυριαζής

το σκίτσο από εδώ

4 Σχόλια to “νυχτερίδες και νόμοι, γλυκειά μου”

  1. καθότι το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό…τυχαίο;
    Για το μεσαίο μέγεθος ούτε λόγος να γίνεται φυσικά!!!

    φιλί κατασπαρακτικό ;-))) τρελοτρελούτσικέ μου!

  2. γλυκοσορομελοζαχαροψυχούλα μου!

    το μέγεθος της τρέλας μετράει; ..θαρρώ πως έχω περιθώρια βελτίωσης

    φιλί χωνευτικό 🙂

  3. Σοφός ο Αθηναίος! Για τους μικρομεσαίους και τις αράχνες δηλαδή είναι φτιαγμένοι οι νόμοι. Τα ξέρουν, τα ξέρουμε, αλλά και τίποτα δεν αλλάζει.. Φιλιά δευτεριάτικα αλλά ποτέ βαριεστημένα, καλέ μου Αντώνη. Καλή εβδομάδα σου εύχομαι :*

  4. καλή βδομάδα, θαλασσάκι μου και μακριά απ΄τις αράχνες του νόμου..με την πείνα που ‘χει πέσει τρώνε ό,τι βρουν πρόχειρο

    all time kisses!

Σχολιάστε

