εγώ εσένα αγαπώ

Επειδή ήταν, κατά τη γνώμη μου, ένα από τα ωραιότερα ερωτικά τραγούδια της δεκαετίας που πέρασε

Και επειδή δεν έτυχε να το ακούσω μία φορά στο ραδιόφωνο

Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια ακούω όλο και λιγότερο ραδιόφωνο (καθότι μεγαλώνοντας τα νεύρα μου γίνονται όλο και πιο πιο ευαίσθητα)

Αλλά.. ούτε μία;

Βγήκε ο χειμώνας πιο βαρύς ο δρόμος παραπάνω
έχω άλλη τόση διαδρομή και νόμιζα πως φτάνω
Σαν κλέφτης έφυγε ο καιρός το φως πήρε να αδειάζει
θα φύγω λέω να χαθώ να δω πόσο σε νοιάζει

Εγώ εσένα αγαπώ εσένα θέλω μόνο
γι’ αυτό χτυπιέμαι και πονώ κι είναι γλυκός ο πόνος
Εγώ εσένα αγαπώ εσένα θέλω μόνο
εγώ καρδιά μου θα σε βρω κι ας έχασα το δρόμο

Το όνειρο κι αν πάλιωσε η καρδιά μου όμως θυμάται
τους όρκους που της έδινες ήσυχα να κοιμάται
Μαύρο το δάσος πιο πυκνό, μου κρύβεσαι δε βγαίνεις
μα ήρθε η ώρα να σε βρω το ξέρω περιμένεις

Εγώ εσένα αγαπώ εσένα θέλω μόνο
γι’ αυτό χτυπιέμαι και πονώ κι είναι γλυκός ο πόνος
Εγώ εσένα αγαπώ εσένα θέλω μόνο
εγώ για σένα θα καώ κι ας έχασα το δρόμο

οδυσσέας τσάκαλος, εγώ εσένα αγαπώ

6 Σχόλια to “εγώ εσένα αγαπώ”

  1. Τρελέ μου,συμφωνώ.Το τραγούδι αυτό κι εγώ το ακούω πρώτη φορά από σένα κι ας ακούω ραδιόφωνο…Πολύ καλό τραγούδι!

    Ξέρεις πως λειτουργούν αυτά…(τα ραδιόφωνα και τα συναφή εννοώ)

    Φιλί καταπραϋντικό (για τα νεύρα) :-))

  2. ψυχή μου, δεν ξέρω τι λίπασμα τους ρίχνουν, οι ραδιοφωνιτζήδες δεν βγαίνουν όπως παλιά

    θα ‘λεγε κανείς ότι τους φτιάχνει την εντεκάδα άλλος, ήμαρτον

    φιλάκι αναβράζον 🙂

  3. Kαλημέρα αγαπημένε γείτονα, υπέροχο πραγματικά το τραγούδι και σ’ ευχαριστώ μέσα απ’ την καρδιά μου που το ανέβασες.
    Ραδιόφωνο.. μεγάλωσα δίπλα στο ραδιόφωνο, αυτό ήταν η δική μου nanny, και μέχρι πρόσφατα – στο αυτοκίνητο ειδικά – αυτό με στήριζε. Τώρα όμως που οι ταινίες διαδέχονται η μια την άλλη και παίζονται τα ίδια εμπορικά κομμάτια ξανά και ξανά, που φτάνεις στο σημείο ν’ αναγνωρίζεις ακόμη και τη σειρά που ακούγονται, προτιμώ ραδιο-θαλασσάκι με δικά μου σιντάκια 🙂
    Φιλιά πολλά προσφυγικά, να είσαι όσο μπορείς πιο καλά

  4. το έχω ακούσει μόνο μια φορά στο παρελθόν,και πα ρ΄όλο που ακούω ραδιόφωνο πολλές ώρες κάθε μἐρα δεν το ξανάκουσα,πράγμα που δεν με εκπλήσσει βέβαια,δεν είναι το μόνο αριστούργημα που δεν «παίζει»στις προτιμήσεις της πλειοψηφίας των λεγομένων ραδιοφωνικών παραγωγών!
    Νά ΄σαι καλά!

  5. Μια απ’ τα ίδια γειτόνισσα. Δικά μου και φίλων 😉 Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγουδάκι, κατεβαίνει εύκολα ακόμα και χωρίς τον download helper που μου μαθε το φιλαράκι μου ο κωστής από κάτω
    κι από μένα πολλά φιλιά Ελένη, μεσα απ’ την ασφυκτική (ενίοτε και ασφυξιογόνα) αγκαλιά της μαμάς Ελλάς

  6. Κώστα, αφού το άκουσες μια φορά πάλι καλά, εγώ την έχασα την αρτοκλασία -είναι που ‘χω κόψει και την εκκλησία γενικότερα..

Σχολιάστε

