μάγκες και…

σας άρεσε;  .. ακούστε τώρα κι αυτό (η σφάκα είναι η πικροδάφνη)

…καραμπουζουκλήδες

4 Σχόλια to “μάγκες και…”

  1. χαχαχαχα Τρελέ μου, με μεράκλωσες! :)))

    θα τα ξανακούσω για…εμπέδωση

    φιλιά μαγκιόρικα και καραμπουζουκλίδικα 😉

  2. ψυχή μου, αν σ’ αρέσουν (εγώ είμαι της ροκ -αλλά μερακλώνω, επίσης, με λαϊκά) τα παλικάρια έχουν πολλά και ανεβάζουν συνέχεια

    φιλάκια χιτζάζ (..με ολίγον από ουσάκ, να μη δείξουμε κι εμείς τις γνώσεις μας;))

  3. Mε μεγάλο ποτήρι, αγαπημένε γείτονα.. Έτσι πάνε αυτά τα πανηγύρια, το εμπεδώσαμε πια. Επέστρεψα και νιώθω κάπως έτσι σαν το κλάμα του καραμπουζουκλή. Φιλιά πολλά, να περνάτε όμορφα, με όλες τις καλές μου σκέψεις και πολλή πολλή αγάπη

  4. κι εγώ μόλις επέστρεψα, γειτόνισσά μου, με τη γνωστή μελαγχολία και το σφίξιμο, αλλά και το αισιόδοξο αίσθημα μιας νέας αρχής που μόνο η άνοιξη ξέρει τόσο καλά να μας υποβάλλει

    πολλή αγάπη κι από μένα με πολύ μεσογειακό φως!

Σχολιάστε

