γλιτώνοντας τα χειρότερα

Μπαμπακούλη μου,
ασφαλώς έχεις γυρίσει όπως κάθε μέρα απ’ τη δουλειά όπου κουράζεσαι για να μη μας λείψει τίποτα και αναρωτιέσαι που είναι η αγαπημένη σου κορούλα που αυτήν την ώρα βρίσκεις συνήθως ξαπλωμένη στον καναπέ να παρακολουθεί βραζιλιάνικες σειρές στην τηλεόραση.
Έχω να σου πω κάτι λατρεμένε μου μπαμπακούλη αλλά δεν έχω το κουράγιο να το κάνω κοιτώντας σε καταπρόσωπο. Πάνω στο σημείωμα έχω αφήσει τα χάπια του παππού για την πίεση, πάρε ένα καλού-κακού.
Στην ηλικία που είμαι, όπως καλά γνωρίζεις, τα κορίτσια είναι πολύ ευάλωτα (έτσι γράφεται αυτό; ) στα βέλη του έρωτα και έτοιμα για οποιαδήποτε τρέλα για χάρη του αγαπημένου τους. Ειδικά όταν πρόκειται για ένα τόσο όμορφο και καλοσυνάτο αγόρι σαν τον Μωχάμετ που, ειλικρινά σου μιλάω μπαμπακούλη μου, είναι πολύ δύσκολο να του αρνηθείς οτιδήποτε. (Αχ μπαμπά μου, είναι τόσο τέλειος με τα μακριά του τα μαλλιά και τα σκουλαρίκια και τα 24 τατού στο δυνατό μελαχρινό κορμί του!)
Φεύγουμε, μπαμπάκα μου, φεύγουμε με τη Χάρλεη, μην μας ψάξετε εσύ κι η μαμά, μην πάτε στη Νικολούλη, είμαι καλά και θα σας γράψω αμέσως μόλις φτάσουμε στην πατρίδα του την Αίγυπτο. Δεν είναι κανένας πλούσιος αλλά έχει ένα χωραφάκι στο Νείλο κι είναι δουλευταράς το αγόρι μου και το λαθρεμπόριο μαριχουάνας αποδίδει πολύ καλά όπως ξέρεις. Μου ορκίστηκε ότι δεν θα πεινάσουμε εγώ και το παιδί του που περιμένω και τον πιστεύω. Δεν είναι κανένα επιπόλαιο παιδαρέλι στα πενηνταπέντε του!

……………………………………………………………………………………..χα, χα! μπαμπακούλη μου σου την έσκασα, πλάκα ήταν δεν φαντάζομαι να το πίστεψες; Στην Κλημεντίνη είμαι, απέναντι, δεν θ’ αργήσω. Οι βαθμοί μου είναι στο γραφείο μου. Μπορείς να τους δεις τώρα.

ανωνύμου

και για την αντιγραφή: τρελός

new-1

ο τρελός πήρε φύλλο πορείας κι είναι πλέον και επισήμως φευγάτος -το ιστολόγιο σύντομα θα αναδίδει θαλασσινό αεράκι και άρωμα μαστίχας!

3 Σχόλια to “γλιτώνοντας τα χειρότερα”

  1. Χαιρεται κυριε Αντωνη! Το παραπανω ειναι ενα απο τα καλητερα και πετυχημενα trick για να αποφευγεις ευκολα και ανοδηνα τις φωνες! Bytheway τι κανετε πως τα πατε εκει στα ξενα? Πως τα βλεπετε τα πραματα στο σχολειο? Ευχομαι τα καλητερα για εσας και την Οικογενεια σας!

    Ενας απο τους τελευταιους σας μαθητες! (Υπονοω πολλα!! αχαχ)
    Π. Σιδερης

  2. Καλέ μου Παναγιώτη, δεν ξέρω γιατί το gmail δεν με ενημέρωσε για το σχόλιό σου. Το είδα μόλις τώρα κατά τύχη.

    Εδώ στα «ξένα» τα πράγματα είναι ωραιότατα και χαλαρά για όλους εκτός από μένα που τρέχω σαν κύναιδος (αυτός είναι ο γκέι στα αρχαία). Μπαιδεγουέι, αν ξέρεις κάποιο λόγο για τον οποίο λέμε «τρέχω σαν πούστης», να μου τον πεις κι εμένα.

    Το σχολείο μια χαρά, είναι τεχνικό οπότε έχουν τη φυσική γραμμένη εκεί που ξέρεις κι έτσι μου θυμίζει το τμήμα σου που περνούσαμε τόσο ωραία (αυτό ονομάζεται βιτριολικό χιούμορ… 🙂 )

    Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές. Δεν ξέρω αν πήγες τελικά στην Αγγλία ή όχι, καλή τύχη σ’ ό,τι κι αν κάνεις, ένιγουέι!

  3. Χάρηκα για τα νέα σας! Η εξίγιση για την φράση » τρέχω σαν π***της » μάλλον έχει βγεί (πιστεύω) απο όταν κάποιος για «πλάκα» θα δοκίμασε τον νέφτη :P…. . Μπαίδεγει ναί είμαι Αγγλία 🙂 έχω περάσει όλα τα μαθήματα (σε σχέσει με τους φίλους μου) τα πηγαίνω περίφημα και είμαι πολύ χαρούμενος που δεν σπουδάζω Ελλάδα για αρκετούς λόγους που όταν τύχει και ξαναπεράσω απο το φροντιστήριο θα επισημάνω στον Κύριο Γιάννη – γιατί πάντα μου έλεγε πως δεν είχε καμία σχέση το πανεπιστήμιο στο εξωτερικό με την σχολή στην Ελλάδα και – οτι είχε ΑΠΌΛΥΤΟ δίκιο 😉

    By the way το μόνο που μου λείπει είναι ο Ήλιος και η ζεστασιά της Ελλάδας… που τώρα δυστιχός μπορώ να καταλάβω αν και έχω αρχίσει και συνιθήζω το «κρύο» της Αγγλίας με ολα τα νοήματα…. .

    Ης το επανιδείν!

Σχολιάστε

