λύκε, λύκε είσαι εδώ;

Πού πας μικρή μου;
Ω!
Σε τρόμαξα; Με συγχωρείς. Τι κουκλί ειν’ αυτό!
Δεν με τρομάξατε κύριε Λύκε.. Με ξαφνιάσατε μόνο.
Τι κάνεις εδώ μόνη σου στο δάσος; Δεν θα έπρεπε να είσαι στο σχολείο;
Εε.. δεν έχουμε σχολείο και η μαμά μου με στέλνει να..ουπς!
Τι έπαθες;
Τίποτα! Δηλαδή, ωχ, μού ‘ρθε φτέρνισμα.. Κρατώ λίγο τη μύτη και θα μου περάσει.
Μπα; Τη μύτη;
Ναι, είναι αλλεργικό, απ’ την άνοιξη.
Και ήρθες μέσα στο δάσος;
Είπα να μαζέψω λίγα λουλούδια, να, εδώ στο ξέφωτο.. Για την καημένη τη γιαγιά μου.
Γιατί καημένη;
Είναι λίγο άρρωστη.. α, τι ωραίες μαργαρίτες!
Αμάν!
Τι έγινε;
Τίποτα.. θα σκύψει κι άλλο; Και.. πώς σε λένε μικρή μου;
Ερασμία.
Ερασμία; Τι όνομα ειν΄αυτό; Έτσι σε φωνάζουν;
Ε, ναι, έτσι. Η μάνα μου, μερικές φορές, με φωνάζει και σκουφίτσα. Νομίζει πως είμαι ακόμα μωρό.
Και τι μωρό!
Τι είπατε;
Λέω πως είσαι πολύ χαριτωμένη, φτου σου!
Ευχαριστώ! Νομίζω πως μάζεψα αρκετές.

Τι κοιτάτε; Τη μύτη μου; Έχει πρηστεί λίγο απ’ την αλλεργία. Ωχ, πρέπει να φύγω, η γιαγιά μου θα περιμένει..
Καλέ, τι λίγο, αυτή έχει γίνει τούμπανο. Σαν και την άλλη ..που, ευτυχώς, δεν φαίνεται..
Δεν είναι τίποτα, πάντα ξεφουσκώνει μετά. Εσείς πού πάτε από δω;
Εε.. ανησυχώ για σένα παιδί μου. Να σε συνοδέψω μέχρι παρακάτω.
Είστε πολύ καλός, όμως δε χρειάζεται. Να, βλέπετε εκεί στην άκρη του δάσους; Αυτό είναι το σπίτι της γιαγιάς μου. Πάω γιατί με περιμένει.
Σκουφίτσα!
Τι;
Η μύτη σου.. Μεγάλωσε κι άλλο.
Ωχ! γαμώτο..
Πώς θα σε δει η γιαγιά σου έτσι, θα τρομάξει! Περίμενε.. σκουφίτσα, πού πας, γιατί τρέχεις;


Τι παράξενο κορίτσι, άφησε και την πόρτα ανοικτή.. Σκουφίτσα, ε σκουφίτσα!
Σσστ, καλέ, τι φωνάζεις; Έλα μέσα.
Η γιαγιά σου;
Ποια γιαγιά μου; Είναι ανήμπορη και μένει σπίτι μας, στην πόλη. Εδώ δίνω ραντεβού με το φίλο μου.
Το ..φίλο σου; Τόσο μικρή;
Μικρό ειν’ το μάτι σου. Δηλαδή.. όχι και τόσο μικρό, έτσι που με κοιτάζεις..
Μου έλεγες ψέματα!
Και λοιπόν; Έπαθες τίποτα; Εγώ την πλήρωσα. Δες τη μύτη μου! Πώς θα με δει ο άλλος έτσι;
Ε, βέβαια.. Τι κάνεις τώρα;
Κόβω τις φλέβες μου.. δεν βλέπεις τι κάνω; Του στέλνω πως είμαι άρρωστη να μην έρθει.
Α.. σωστά. Πώς δεν το σκέφτηκα;
Μην ειρωνεύεσαι. Ευτυχώς που η μύτη μου δεν μεγαλώνει όταν γράφω ψέματα.
Δηλαδή, θα μπορούσε να μεγαλώσει κι άλλο;
Φυσικά! Μια φορά είχε γίνει σα μελιτζάνα, πού να βγω απ’ το σπίτι!
Καημενούλα..
Μπα, μου άξιζε. Είπα της μάνας μου ότι πήγα με δυο μαύρους, για να φρικάρει. Με είχε κλειδώσει απέξω
Πήγες; Τι εννοείς πήγες; Να..
Ν’ αγοράσω σιντί. Μην κάνεις το βλάκα. Να σου πω.. Δεν θα φύγεις, έτσι;
Ε..
Ωραία, γιατί αγριεύομαι μόνη μου και θέλω να κάνω ένα μπάνιο. Χαλαρώνει και πέφτει, η μύτη εννοώ.. Μη φύγεις ε, είμαι πολύ φοβιτσιάρα.. Αφήνω και την πόρτα του μπάνιου μισάνοιχτη.
Την.. ω, θεέ μου..

Τι λέει πάλι, δεν ακούω. Σ’ εμένα μιλάς, σκουφίτσα;

Πού ν’ ακούσω με το νερό που τρέχει.. Περίμενε, έρχομαι ..και μη εισενέγκεις ημάς..

kokkinocchioskoufitsa

..χαίρεσαι; ..που γνωριστήκαμε;
τι γλυκό κωλαρ..κοριτσάκι!
Κι εγώ, μάτια μου χαίρομαι.. τι λες; Τι δεν έχεις ακόμα;


..φάει;


Δεν έχει φάει με λύκο;


4 Σχόλια to “λύκε, λύκε είσαι εδώ;”

  1. Ενδιαφέρουσα εκδοχή,Τρελέ μου!Βέβαια θα προτιμούσα να της … μεγάλωνε κάτι άλλο από τη μύτη,αλλά θα μου πεις έχει κι αυτή το συμβολισμό της! :))

    φιλάκι ευχάριστα ανατρεπτικό 😉

  2. Αυτή είναι φαντασίωση!!!!!
    πολύ πιό εμπνευσμένη α π ΄τη δικιά μου
    …σκουφίτσα με ειδικό φρουρό.

  3. ψυχή μου, πολύ καλή η ιδέα σου αλλά.. μας πρόλαβαν

    Ένας εκπληκτικός Γάλλος σχεδιαστής ονόματι Jean Pierre Gibrat (δεν ξέρω αν ασχολείσαι με κόμικς) και το όνομα αυτής Pinocchia (κυκλοφορεί και στα ελληνικά). Τα αθώα της ψέματα έχουν άμεσο αντίκτυπο στο μέγεθος των.. προσόντων της, προς αγαλλίαση της εκάστοτε αρσενικής (και όχι μόνο) συντροφιάς

    η Σκουφίτσα μας, άλλωστε, μου έβγαζε κάτι μάλλον τρυφερό παρά σατυρικό

    φιλάκι ανατρεπτικά ευχάριστο 🙂

  4. κώστα, στις φαντασιώσεις είμεθα καλοί

    στις εκλογικεύσεις είμεθα -φευ- καλύτεροι 🙂

Σχολιάστε

