δες το pc να μου πεις ποιος είμαι

πρόσκληση του φίλου μου του Κώστα: άλλοι «λένε» τον καφέ, άλλοι τα ταρώ, εκείνος το πισί

ιδού λοιπόν ο «πάγκος εργασίας»

ceb5cf80ceb9cf86ceaccebdceb5ceb9ceb1-ceb5cf81ceb3ceb1cf83ceafceb1cf82

ιδού και η ξενάγηση:

επάνω αριστερά: cartes du ciel, πάει να πει «χάρτες τ’ ουρανού», κάτι σαν τη γαρνιτούρα του google earth

από κάτω του (και πάνω στην κουρτίνα, με τη σειρά): HP director, για σαρώσεις, Nero, ο γνωστός πυρομανής, i tunes, αυτό συνήθισα τελικά, Corel Photo Paint, Corel Draw και Microsoft Word, τα πλέον χρησιμοποιούμενα

στην προέκταση της κουρτίνας: Any Video Converter και Easy cd-da extractor, σπανίως και ενίοτε, Registry Booster, βιταμίνες (ακόμα πιο σπάνια) και AVG antispyware, σεκιούριτυ (και καλά!)

οριζοντίως, πρώτη σειρά στον αθηναϊκό ουρανό: outlook express, σχεδόν αχρηστευμένο ελέω τζι-μέιλ, internet explorer, σχεδόν αχρηστευμένο ελέω μοζίλα και Cosmote on the go, απλώς αχρηστευμένο (και ξεχασμένο) λόγω κόνεξ

στη δεύτερη σειρά αλωνίζει μόνος ο firefox

κάτω απ’ το Λυκαβητό ένας φάκελος γεμάτος άλλες συντομεύσεις (όπως Cyberlink power dvd, DVD photoslideshow, googlearth, limewire, quicktime player κλπ), καταχωνιασμένες για πρακτικούς και αισθητικούς λόγους -αφορούν σε προγράμματα κάποια από τα οποία δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ, κάποια ήταν trials που έληξαν και δεν ξέρω πώς να τα ξεφορτωθώ και κάποια (πχ system tweaker) απλώς δεν έχω ιδέα τι είναι

κάτω δεξιά, ο κάδος -συχνά σκέφτομαι να τα στείλω σχεδόν όλα εκεί μέσα

5 Σχόλια to “δες το pc να μου πεις ποιος είμαι”

  1. τα δίνω όλα για το φόντο!!!!
    συμφωνώ για τον κάδο ,έχω τις ίδιες τάσεις και όπου νά ΄ναι θα το κάνω κι όλας!
    Άλλωστε όπως λέει κι ο ανηψιός και μέντωράς μου
    ένα φορμάτ το μήνα είναι απαραίτητο για την υγεία του πισί και του χρήστη!

  2. κώστα, το φόντο είναι αυτό που λέμε «τι κάνει ο άνθρωπος όταν έχει καιρό για χάσιμο!»

    όσο για το φορμάτ, ίσως είναι η λύση τελικά -αν ήξερα πώς να ξαναφορτώσω το σύστημα, το αντιβάιρους, το γουόρντ και το κόρελ, δεν το συζητώ.. θα τά στελνα όλα

  3. σου έστειλα μέιλ, δεν ξέρω αν το πήρες..

  4. Η ταπετσαρία καταπληκτική!!! Όσο για τα υπόλοιπα, εξακολουθούν να μου ακούγονται…κινέζικα:(((

    φιλάκι…αποθυμησιάρικο,Τρελέ μου:)

  5. ψυχούλα!!

    δεν πήγες στην Κίνα, έτσι; (αστειεύομαι -κι εμένα τέτοια μου ακούγονται κάποια απ’ αυτά)

    φιλάκι γλυκό 🙂

Σχολιάστε

