ή εγώ είμαι τρελός ή…

cebcmirror

προβλήματα της εξουσίας δεν είναι ούτε η ανοησία, ούτε η υποκρισία, ούτε η διαφθορά

προβλήματα της εξουσίας είναι η αυθαιρεσία και η ανικανότητα

η ανοησία, η υποκρισία, ακόμα και η διαφθορά είναι προβλήματα της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

4 Σχόλια to “ή εγώ είμαι τρελός ή…”

  1. Η εξουσία έχει πρόβλημα
    ..η το πρόβλημα’εχει εξουσία;
    ή εξουσία είναι διεφθαρμένη
    …ή η διαφθορά είναι εξουσία;
    και η κοινωνία; έχει εξουσία;
    Γι αυτό σου λέω,τυχερός είσαι τρελέ

  2. Το μόνο πρόβλημα της εξουσίας είναι η αλαζονία της. Από εκεί πηγάζουν όλα τα αρνητικά και της κοινωνίας,αλλά και της ίδιας της εξουσίας στην άσκηση των ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ της!
    Τώρα,γιατί σε μια δημοκρατική κοινωνία, η εξουσία, να ταυτίζεται με τόσο αρνητικές έννοιες, είναι ένα ζητούμενο…

    φιλάκι…αντιεξουσιαστικό(με την καλή έννοια!),Τρελέ μου:))

  3. Κώστα, αν ονομάζεις τύχη τα σύννεφα, είναι πράγματι ευάερα, σκέψου όμως το εξής: από κάτω τα βλέπεις έτσι άσπρα και αγνά (και μαύρα πάλι αγνά είναι) κι ανοίγει λίγο το μάτι σου. Από κει πάνω η θέα είναι αποκλειστικά στον ακάλυπτο με τη βρωμιά και τα μπάζα 😉

  4. ψυχή μου, για την αλαζονία έχεις δίκιο, πολύ φοβάμαι όμως ότι αυτή η κοινωνία έχει μια αρρώστια βαθύτερη, συμπλεγματική, σχετιζόμενη μ’ εκείνα τα μικρά μπλε και ροζ και γαλάζια και πορτοκαλιά και πράσινα χαρτάκια (μέχρι αυτά ξέρω εγώ)..

    φιλάκι… εμπρηστικό (με την καλή έννοια επίσης :))

Σχολιάστε

