προσφορά γνωριμίας

haris

Ε, τρελέ..
Ποιος είναι;
Αυτός που φαντάζεσαι.
Με βρίσκεις απροετοίμαστο. Μια στιγμή να βάλω πυτζάμες.
Δεν είμαι ο Χάρος, ανόητε. Δεν ήλθα να πάρω, αλλά να δώσω.

Έχασες τη μιλιά σου;
Απ’ τη συγκίνηση. Πίστευα πως δεν υπάρχεις.
Ε, να που έσφαλλες! Τώρα τι έχεις να πεις;
Δέχομαι.
Τι δέχεσαι;
Την αιώνια νεότητα.
Την ποία;
Αυτήν δεν ήλθες να μου πουλήσεις; Με αντάλλαγμα την ψυχή μου. Λοιπόν, δέχομαι. Χωρίς παζάρια. Σαν έτοιμος από καιρό. Τώρα, με συγχωρείς..
Τι λέγεις, βλάσφημε; Για ποιον με περνάς;
Ε, καλά, με τόσο φως.. Γιατί να σβήνετε κεράκια, όταν μπορείτε να έχετε απεριόριστη φλόγα με το ίδιο πάγιο; Έχω δει διαφήμιση.
Πάψε ασεβή. Αυτά τα πουλάν οι αγύρτες. Εγώ δίνω υποσχέσεις που τηρώ.
Και τι λένε οι υποσχέσεις σου δηλαδή;
Ηρεμία..
Μπα;
Γαλήνη..
Τι λες;
Ήσυχη συνείδηση.
Τώρα, μάλιστα. Ήσυχη από τι;
Από την υπαρξιακή αγωνία. Τον τρόμο που γεννά η ελεύθερη βούληση. Τα αναπάντητα μεταφυσικά ερωτήματα.. Ανασφάλεια, τέλος! Θα ‘χεις δει τη διαφήμιση..
Δικό σου είναι το σλόγκαν;
Καλό;
Δεν λες τίποτα. Να το κατοχυρώσεις να μην σου το κλέψουν.
Είσαι αλαζών και είρων.
Χεσμένος είμαι..
Το γνωρίζω. Κρύβεσαι πίσω από χυδαίους αστεϊσμούς και κομπορρημοσύνες, ενώ η ψυχή σου στο βάθος είναι ταπεινή. Γι αυτό έλαβες τη Χάρη.
Αυτήν την δέχομαι. Να ‘σαι καλά. Τι οφείλω;
Είσαι αδιόρθωτος..
Έχεις δίκιο. Με συγχωρείς.
Είναι προσφορά γνωριμίας. Χωρίς συνδρομή για τον πρώτο χρόνο.
Ωραία, τα ξαναλέμε του χρόνου λοιπόν.
Με διώχνεις, τρελέ;
Ο.. όχι βέβαια. Απλώς να.. φαντάστηκα.. νόμιζα πως μόνον η ψυχή μου σε ενδιέφερε..
Γι αυτό ακριβώς με ενδιέφερε. Επειδή εσύ είσαι δύσκολος. Ενώ οι άλλοι μου γίνονται και φόρτωμα. Κάτσε εδώ.. πού θα πας μες στη νύχτα.. Ξέρεις.
Ξέρω.
Λοιπόν;
Τι λοιπόν;
Δεν θέλεις να πεις κάτι; Να ρωτήσεις, έστω.
Τι να ρωτήσω;
Αυτά που ρωτάνε όλοι. Αν υπάρχει ζωή μετά θάνατον, αν υπάρχει αλλού ζωή στο σύμπαν..
Προτιμώ να βρω τις απαντήσεις μόνος μου.
Αυτό είναι αδύνατον.
Το αδύνατο δεν υπάρχει.
Τρελέ, πρόσεχε. Η υπομονή έχει όρια.
Ούτε και τέτοια υπάρχουν.

8 Σχόλια to “προσφορά γνωριμίας”

  1. Στο τέλος,θα διαφωνήσω! Όρια υπάρχουν. Δεν είναι ευδιάκριτα! Όταν γίνουν όμως,τότε είναι αργά! :)))

    φιλάκι καλομηνιάτικο,Τρελέ μου 😉

  2. Ναί!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    τον τελείωσες τον δήθεν
    πολύ μ άρεσε!!!!!!!!!!

  3. very very nice leme, black humor me dosh aiwnhothtas k amesothtas x

  4. ψυχή μου, το «δεν υπάρχουν όρια» είναι η κραυγή του Ικάρου. Θέλω να πιστεύω ότι τη φώναζε πέφτοντας.

    φιλάκι απεριόριστο 🙂

  5. κώστα

    «κι αυτή δεν έχει τέλος η παρτίδα»

    να ‘σαι καλά και όλα όμορφα

  6. γερακίνα, χαίρομαι που σου άρεσε

    εγώ το λέω χιούμορ με φωτοσκιάσεις 🙂

  7. Ήσυχη συνείδηση… φαντάζεσαι πόσοι θα έσπευδαν ν’ αγοράσουν μια τέτοια συνδρομή;; Δυστυχώς δεν έχει τέτοια συνδρομή.. Εξαίρετες σκέψεις με βαθιά υπονοούμενα και χιούμορ, όπως άλλωστε μ’ έχει συνηθίσει ο «τρελός» μου γείτονας. Καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο κι από εδώ.

  8. χιούμορ, θαλασσάκι μου, αντίδοτο στην τρέλα..

    σ’ αυτήν που μας περισσεύει τελευταία..

Σχολιάστε

