λολίτα #1 (γενέθλια)

2 Σχόλια to “λολίτα #1 (γενέθλια)”

  1. βασικα, θέλοντας να ελπίζω ότι δεν είμαι καθυστερημένος.. δεν κατάλαβα τι γίνεται εδώ… (έπιασα το νόημα της ζωγραφιάς, αλλά δεν μπορώ να εννοήσω που τοποθετείται θεματικά…)
    Ιάκωβος puzzled….

    (πάω να φουντάρω στο κρεβάτι μου μπας και ξανανιώσω. σε φύλαγα για το τέλος, αλλά δεν είχες νέο ποίημα στο άλλο μπλογκ.)

    καληνύχτεςςςςς – γκουπ (ο ηχος της καταρρευσ…………………

  2. Ιάκωβε, η λολίτα είναι μια πολύ καλή φίλη, συγκάτοικος στην τρέλα και αυτή, ίσως η κόρη που θά θελα να έχω. Στην ηλικία της, ουσιαστικά τώρα ρίχνεται στη μεγάλη περιπέτεια της ζωής και είχα/έχω την τύχη να μου εμπιστεύεται τις εμπειρίες της 😉

    Καλή ξεκούραση

Σχολιάστε

