10+1 άχρηστα πράγματα που με αφορούν

Και ενώ έγραφα τα ..παρακάτω (οι συμπτώσεις που λέγαμε 😉 ), ήρθε η πρόσκληση από τη γλυκειά ψυχούλα για ένα παιχνίδι-αφορμή εκμυστηρεύσεων. Πράγματα για μένα που συνήθως δεν αναφέρω, διότι θεωρώ πως δεν ενδιαφέρουν κανέναν (εντάξει, για να συμπληρωθεί ο κατάλογος πρόσθεσα και κάποιες πληροφορίες περισσότερο κοινότοπες). Ορίστε, λοιπόν.

1 -Είμαι μανιώδης λάτρης του καφέ, τον οποίο πίνω πολύ βαρύ και σκέτο και με τον οποίο πειραματίζομαι αδιάκοπα. Η τελευταία τρέλλα: μέσα σε ένα δυνατό γαλλικό αδειάζουμε ένα διπλό εσπρέσσο ντεκαφεϊνέ (επεξεργασίας CO2, που έχει ακριβώς την ίδια γεύση και δεν περιέχει βλαβερά χημικά)

2 -Έχω ένα αόρατο τικ. Δαγκώνω διαρκώς τη γλώσσα μου, σα να της κάνω μασσαζ με τα δόντια

3 -Τρώω (εκτός σπάνιων περιπτώσεων) χορταστικό πρωινό. Σχεδόν πάντα είναι καφές και ζεστό χειροποίητο ψωμί με τυρί σε φέτες

4 -Λατρεύω κάθε είδους ζυμαρικό (σπαγγέτι, noodles, πίττες, κρέπες κλπ) και τυρί και είμαι ικανός να τρέφομαι αποκλειστικά με τέτοια (επίσης, τις σάλτσες με βάση τη ντομάτα)

5 -Καταναλώνω εδώ και χρόνια απίστευτες (καθημερινώς, στα ανώτατα συνιστώμενα όρια) ποσότητες από παστίλιες δυόσμου

6 -Μ’ αρέσει η μπάλλα, το σκάκι (σιγά!), τα παρεϊστικα (παντομίμες, ταμπου κλπ) και γενικώς ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ (του φλερτ συμπεριλαμβανομένου! -άσχετα με το αν και κατά πόσον το εξασκώ)

7 -Δεν είμαι προληπτικός (αν και μερικές φορές μοιάζω να λειτουργώ σαν τέτοιος -πχ σε μια σειρά επαναλήψεων προτιμώ να σταματώ σε κάποιους αριθμούς φαινομενικά άσχετους πχ στο 7, στο 8, στο 10, στο 24, στο 32 κλπ, οι οποίοι μου φαίνονται «ωραιότεροι»)

8 -Όταν έχω χρόνο (πχ σε διακοπές) μ’ αρέσει να περπατώ σε άγνωστα μέρη, παρατηρώντας άγνωστους ανθρώπους και, γενικά, συλλέγοντας νέες παραστάσεις. Η καλύτερή μου: να μην έχω ιδέα πού βρίσκομαι και προς τα πού πηγαίνω και να βαδίζω εντελώς στην τύχη!

9 -Εδώ και αρκετά χρόνια έχω ανακαλύψει ότι μπορώ να ξυρίζομαι εξίσου καλά με απλό σαπούνι. Από τότε κατάργησα τελείως αφρούς, κρέμες κλπ

10 -Πίνω νερό της βρύσης χειμώνα-καλοκαίρι. Τώρα με τη λειψυδρία που δεν μου πάει να την αφήσω ανοιχτή για να κατέβει το δροσερό, αναγκαστικά προσθέτω λίγο απ’ το ψυγείο

10+1 -Ένα άχρηστο πράγμα που έχω επιλέξει να ΜΗΝ έχω: σαλόνι στο σπίτι μου

Αν (και όποτε) το θαλασσάκι, η Μαλίνα και ο Κώστας θέλουν να «παίξουν» έχουν από εδώ ανοιχτή πρόσκληση.

10 Σχόλια to “10+1 άχρηστα πράγματα που με αφορούν”

  1. Σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ για την πρόσκληση, φίλε μου 🙂 Ομολογώ πως ντρέπομαι αρκετά να γράψω τα «10+1» άχρηστα για μένα – ποιος θα νοιαζόταν άλλωστε; Για χάρη σου όμως θα το κάνω το συντομότερο. Περιττό να σου πω ότι συμφωνούμε στα περισσότερα από τα δικά σου 10+1 επάνω, ιδιαίτερα 4, 7, 8, 10, 10+1, και αρκετά στοιχεία από τα υπόλοιπα.. Να ΄σαι καλά, θα επανέλθω σύντομα 🙂 Καλό βράδυ να έχεις, Αντώνη.

  2. Καλέ μου Τρελέ, σ’ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σου!

    Τα ζυμαρικά,όλων των ειδών,την έχω κι εγώ!!! Είμαι μακαρονού,τι να κάνω; χαχαχα!

    Το τικ με τη γλώσσα το βρίσκω ιδιαίτερα χαριτωμένο και…σέξι ;))

    Καλό σου βραδάκι!!!

  3. όπου παιχνίδι και χαρά η Μαλάμω πρώτη 🙂 χαχαχαχα Σε ευχαριστώ πολύ Τρελέ μου. Θα ανταποκριθώ σύντομα. Το +1 τρομερο!

  4. Περιμένω με αγωνία! Μ’ αρέσει να μαθαίνω μικρολεπτομέρειες 🙂
    Καλό απόγευμα, θαλασσάκι.

  5. Ψυχή,

    σέξι να δαγκώνεις τη γλώσσα σου;!! Κι εγώ που έλεγα ..καλά που δεν φαίνεται! Τώρα θα λέω ..κρίμα! 🙂

    Φιλιά, καλό απόγευμα

  6. Καλησπέρα Μαλάμω 🙂

    περιμένω ανυπόμονα και τα δικά σου μικρά μυστικά. Να περνάς καλά!

  7. Ευχαριστώ για την πρόσκληση(το όποτε με
    βολεύει αφάνταστα).
    Κοινά μας σημεία τα περισσότερα,οπότε σε
    αντιγράφω και αλλάζω τα 2-3(τόσα πρέπει να είναι)ελπίζω να μη σε πειράζει..!?

  8. Κώστα κάνε όπως αισθάνεσαι και χωρίς να πιεστείς. Είμαι περίεργος να δω που ταυτιζόμαστε, αν και υποψιάζομαι 🙂

  9. Οι ταχυκαρδιες που σε πιανουν που και που να ξερεις οτι ειναι απο τις τσικλες Δυοσμου που καταναλωνεις.
    Και ειναι οχι ακινδυνο να ξερεις!

  10. Ένα από τα λίγα πράγματα που δεν με πιάνει (ακόμα), φίλε Φώτη, είναι η ταχυκαρδία. Σ’ ευχαριστώ πάντως, ένα μέτρο χρειάζεται πράγματι.

Σχολιάστε

