θα νικήσουμε

Άκουσα τις φωνές και τα όργανα κι έτρεξα να δω. Στο δρόμο, ήταν όλοι εκεί.

Μπροστά ο Μίκης με το Μάνο και το Λευτέρη και το Θάνο. Δίπλα τους, η Μαρίζα με το Διονύση χορεύουν μπάλο. Από κοντά ο Θανάσης με την Αφροδίτη, με τη Χαρούλα και το Σωκράτη, τον Άλκη, το Χάρη και τον Πάνο .. πλήθος μεγάλο, η εμπροσθοφυλακή με τα κρουστά και τα χάλκινα.
Και ξοπίσω, με τη γλυκύτητα των εγχόρδων και των ξύλινων πνευστών, ο Μάνος! Από κοντά του ο Νίκος, μα κι ο άλλος Μάνος κι ο Οδυσσέας κι ο Γιάννης κι η Μελίνα κι ο Παύλος και πίσω τους άλλοι ακόμα πολλοί, πανστρατιά, η λεγεώνα των Αθανάτων.

«Μικρέ, τι θες εσύ εδώ;», με ρώτησε ένας τύπος με μούσια και μαλλιά μπερδεμένα σαν τους αιώνες.
«Ήρθα να δω.»
«Να μας κουνάς το σημαιάκι; Δεν χρειαζόμαστε χειροκροτητές! Μπες να περπατήσεις μαζί μας!»
«Είμαι μικρός..»
«Τότε.. να μεγαλώσεις! Καιρός σου είναι.»
«Μα.. πώς; Χρόνια τώρα κάνω όπως μου λένε, τρώω το φαϊ μου όλο κι είναι το μπόι μου μια σπιθαμή. Τι να κάνω;»
«Να μην τρως το φαϊ σου.»
«Κι αν μου το ταΐζουν με το ζόρι;
«Τότε να το φτύνεις.»
«Θα το φτύνω! Και.. πότε θα μεγαλώσω;»
«Θα δούμε. Κανένα όργανο, ξέρεις;»
«Μουσικό;»
«Όχι απαραίτητα. Να κάνει σαματά.»
«Έχω σφυρίχτρες, καραμούζες..»
«Μ’ αυτές να πας στα πανηγύρια!»
«Απ’ τα πανηγύρια έρχομαι. Μα με πήραν για τρελό και μου κρεμάσανε κουδούνια.»
«Κουδούνια;»
Με κοίταξε χαμογελώντας.
«Τότε, να κάνεις τον τρελό.»

Νικόλας Άσιμος, venceremos

και με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου
6 Σχόλια to “θα νικήσουμε”

  1. Αυτό κι αν είναι Όνειρο!!!
    Τόσο Τρελό κι υπέροχο..

  2. Όνειρο, ναι. Είναι το μεγάλο μας όπλο. Όνειρα γλυκά, λοιπόν! 🙂

  3. Θα νικήσουμε; Θα θελα και εγω να το ζήσω 🙂 Χάρηκα πολύ που είσαι στο νησί. Να είσαι καλά Αντώνη μου

  4. Θα νικήσουμε, Μαλίνα μου, όταν δεν θα έχουμε τίποτα να χάσουμε. Τουλάχιστον αυτό έχω διδαχτεί από ανθρώπους σαν το Νικόλα. Και προσεύχομαι στο θεό των τρελών να μην το ξεχάσω αυτό ποτέ.
    Νά ‘σαι καλά κι εσύ και να αντέχεις.

  5. Συγκινήθηκα τώρα :’ Φιλιά πολλά, υπέροχη εγγραφή, Κιχότη :*

  6. Φιλιά κι από μένα θαλασσάκι μου :* Δυστυχώς, είχα προβλήματα με τους πλέυερς της τοποθεσίας και δεν μπόρεσα ακόμα ν’ ακούσω τους κάμελ. Μ’ έχει φάει η περιέργεια! Θα ξαναδοκιμάσω, αλλιώς θα τους ψάξω αλλού.

Σχολιάστε

