summertime jean blues

Γιορτή του θέρους στον παράδεισον εκείνο
Πού πας Κυρά -με το μακό και το μπλου-τζιν σου
Φωτιά που καίει ο πυρετός μου -απομακρύνσου
Μα εγώ ζητούσα να καώ -στάχτη να γίνω

Ίχνη στην άμμο και κιθάρες πλάι στο κύμα
Πέφτει ο ήλιος και βαθαίνουνε οι ίσκιοι
Δεν είμαι γόης, ούτε θα τον παραστήσω

Κάποιοι ζητούν φλαμένκο κι άλλοι ροκ μπαλλάντες
Μα εγώ που πάντοτε αγαπούσα τον Θερβάντες
Σκύβω στ’ αυτί σου και ρωτώ σαν λόγου σχήμα

Αν το μπλουζάκι σου μπορώ να τραγουδήσω
Κι αν με κερνάς κάτι να πιω, δεν θέλω ουίσκυ
Γιατί με gin γουστάρω απόψε να μεθύσω

Πυρά της νιότης, σε ποιο στίχο να χωρέσεις;
Ρούχα δεν έχεις πια, τα σκόρπισε η ορμή σου
Κι όπως δεν βρίσκω να σκεπάσω το κορμί σου
Τούτο το μπλουζ θα σου χαρίσω να φορέσεις

Θαλασσάκι, για ακόμα μία, σου οφείλω την έμπνευση

ιδού και ένα διαφορετικό …σπαγγέτι μπλουζ

Oscar Benton, Bensonhurst blues

8 Σχόλια to “summertime jean blues”

  1. Ό,τι καλύτερο και γλυκύτερο μπορούσα να διαβάσω για να ξεκινήσει όμορφα η εβδομάδα… Τι να πω, αγαπημένε Κιχότη! Αν η εγγραφή μου ενέπνευσε τόσο υπέροχους κι εύστοχους στίχους, τότε για μένα είναι η καλύτερη δικαίωση ύπαρξης της Σκιάς, και η πιο όμορφη αφιέρωση 🙂 Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλιά, καλή Δευτέρα και καλή εβδομάδα να έχεις, καλημέρα όλη μέρα κι ακόμη παραπέρα :* Σ’ ευχαριστώ 🙂

  2. Θαλασσάκι μου, την προηγούμενη φορά η εγγραφή σου ήταν μόνον η αφορμή να δημοσιεύσω κάτι παλιό. Τούτη τη φορά, όμως, τα «γεννητούρια» οφείλονται σε σένα -έτσι είμαι εγώ που πρέπει να ευχαριστήσω. Να είσαι καλά αγαπημένη γειτόνισσα, τα φιλιά μου και την αγάπη μου, να πάει όλη η εβδομάδα σου έτσι όμορφα 🙂

  3. Δυνατό το blues σου τρελέ ,μ άρεσε!
    άλλωστε ότι έχει να κάνει με blues
    είναι γοητευτικό!
    εύχομαι να ζήσεις τέτοιες στιγμές
    αυτό το καλοκαίρι!

  4. χα, κατι μου θυμιζει αυτο το σκηνικο…!

  5. Κώστα, συμφωνούμε απόλυτα. Σ’ ευχαριστώ για την ευχή κι αντιγυρίζω μια από τα ίδια! Ας είναι blues οι μήνες αυτοί, όχι λόγω θλίψης αλλά λόγω πάθους 🙂

  6. Ιάκωβε, αν για μας τους ..βετεράνους, τα παραπάνω αποτελούν αναμνήσεις και ευχολόγια, ελπίζω ότι για σένα αποτελούν τρόπο ζωής 🙂 Εξετάσεις ή όχι, κοίτα να περνάς καλά!

  7. Εδώ πάλι με μια ζεστή καλημέρα, μπόλικα φιλιά σαββατοκύριακου και την ευχή να περάσετε υπέροχα αυτές τις μέρες – περνάω από εδώ κι ανασαίνω, γείτονα… ακόμη κι όταν δεν έχεις γράψει κάτι τελευταίο. Ο χώρος θα ‘ναι μάλλον 🙂 Κι είναι σπάνιο στις μέρες μας κάποιοι άνθρωποι να σε κάνουν να αισθάνεσαι πως υπάρχει, κι όμως υπάρχει, όαση.

  8. Θαλασσάκι μου, μακάρι πάντα να αξίζω τα καλά σου λόγια και τη φιλία σου που με τιμά. Τέτοιες οάσεις αναζητώ κι εγώ εδώ μέσα. Νά ‘σαι πολύ, πολύ καλά, τα φιλιά μου τούτη τη φορά θαλασσινά, με το εντελώς ξεχωριστό άρωμα της Σερίφου (της Σέριφος, όπως λένε συχνά και μ’ άρέσει, γιατί μου ακούγεται ποιητικός ο λανθασμένος τύπος). Έφερα το μικρό και θα είμαι για πολύ λίγες μέρες ακόμα. Αυτή τη φορά έχω επικοινωνία, οπότε θα τα λέμε 🙂

Σχολιάστε

