Μιντόρι και Βατανάμπε

«Χωρίς αστεία, Βατανάμπε», είπε, «φοβάμαι ότι δεν θα καταφέρουμε ποτέ τίποτα. Πώς θα χωρέσει αυτό το τεράστιο σκληρό πράγμα μέσα μου;»

«Αστειεύεσαι», είπα αναστενάζοντας.

«Ναι», είπε γελώντας.»Μην ανησυχείς. Όλα θα πάνε μια χαρά. Είμαι σίγουρη ότι θα χωρέσει. Σε πειράζει να ρίξω μια ματιά;»

«Καθόλου».

Η Μιντόρι μπήκε κάτω από τα σκεπάσματα κι άρχισε να ψαχουλεύει το πουλί μου από όλες τις μεριές, τραβώντας το δέρμα του και ζυγίζοντας τ’ αρχίδια μου στο χέρι της. Τελικά ξανάβγαλε το κεφάλι της και παίρνοντας βαθιά ανάσα είπε: «Μ’ αρέσει πολύ! Δεν θέλω να σε κολακέψω! Αλήθεια μ’ αρέσει!»

«Ευχαριστώ», απάντησα απλά.

«Δεν θέλεις όμως να το κάνεις μαζί μου, Βατανάμπε. Έτσι δεν είναι; Ώσπου να ξεκαθαρίσεις την ιστορία σου…»

«Θέλω και παραθέλω», είπα. «Θέλω τόσο πολύ που κοντεύω να τρελαθώ. Όμως δεν θα ήταν σωστό».

«Είσαι τρομερά ξεροκέφαλος! Αν ήμουν στη θέση σου, θα το έκανα πρώτα και θα το σκεφτόμουν μετά».

«Αλήθεια;»

«Αστειεύομαι», είπε η Μιντόρι με σιγανή φωνή. «Ούτε εγώ θα το έκανα αν ήμουν στη θέση σου. Κι αυτό αγαπώ σε σένα, αυτό ακριβώς».

«Πόσο μ’ αγαπάς;», τη ρώτησα, αλλά δεν μου απάντησε. Αντί γι αυτό σφίχτηκε πάνω μου, κόλλησε τα χείλη της στο στήθος μου κι άρχισε να χαϊδεύει τη στύση μου. Πόσο διαφορετικά κουνούσε το χέρι της η Ναόκο, σκέφτηκα αμέσως. Και οι δύο κοπέλες ήταν τρυφερές και υπέροχες. Με κάποιον τρόπο όμως τόσο διαφορετικές μεταξύ τους που είχα την αίσθηση ότι ζούσα μια αλλιώτικη εμπειρία.

«Βατανάμπε, βάζω στοίχημα ότι σκέφτεσαι σίγουρα την άλλη».

«Κάνεις λάθος», της έκρυψα την αλήθεια.

«Αλήθεια;»

«Αλήθεια».

«Γιατί, να ξέρεις, αυτό δεν θα μ’ άρεσε καθόλου».

«Δεν μπορώ να σκεφτώ καμιά άλλη», είπα.

«Θέλεις ν’ αγγίξεις το στήθος μου; Ή να βάλεις το χέρι σου εκεί… κάτω;», με ρώτησε η Μιντόρι.

«Και βέβαια θέλω. Καλύτερα όμως να μην το κάνω. Αν τα κάνουμε όλα μαζί, δεν θ’ αντέξω».

Η Μιντόρι έγνεψε καταφατικά, κουνήθηκε κάτω απ’ τα σκεπάσματα, έβγαλε το εσώρουχό της και το κράτησε μπροστά στο πουλί μου.

«Έτσι μπορείς να χύσεις», μου είπε.

«Μα θα σου το λερώσω».

«Κόφ’ το, εντάξει; Θα με κάνεις να κλάψω», είπε η Μιντόρι μ’ ένα ύφος πραγματικά κλαψιάρικο. «Θα το πλύνω. Μην κρατιέσαι λοιπόν, χύσε όσο θέλεις. Κι αν νοιάζεσαι τόσο για το κυλοτάκι μου, αγόρασέ μου ένα καινούργιο. Εκτός κι αν δεν μπορείς να χύσεις επειδή είναι δικό μου».

«Μη λες ανοησίες», της απάντησα.

«Ε, τότε, εμπρός, καν’ το».

«Όταν τέλειωσα, η Μιντόρι κοίταξε καλά καλά το σπέρμα μου. «Πο πο, τι πολύ που είναι!»

«Σου φαίνεται πολύ;»

«Όχι, όχι. Εντάξει είναι, ανόητε. Μπορείς να χύσεις όσο θέλεις», είπε με χαμόγελο κι ύστερα με φίλησε.

Το απόγευμα η Μιντόρι βγήκε και ψώνισε στη γειτονιά, ύστερα μαγείρεψε. Φάγαμε τεμπούρα και ρύζι με πράσινα φασολάκια στο τραπέζι της κουζίνας. Ήπιαμε μπύρα.

«Να τρως πολύ για νά ‘χεις μπόλικο σπέρμα», είπε η Μιντόρι. «Κι εγώ θα είμαι καλή και γλυκιά και θα σε βοηθάω να το ξεφορτώνεσαι».

«Σ’ ευχαριστώ πολύ», είπα.

«Ξέρω πολλούς τρόπους να το κάνω. Τους έμαθα από τα γυναικεία περιοδικά που είχαμε στο βιβλιοπολείο. Είχαν κάτι ένθετα, πώς να φροντίζετε τον άντρα σας για να μη σας απατήσει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, όταν δεν θα μπορείτε να κάνετε έρωτα μαζί του. Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι. Θέλεις να τους δοκιμάσουμε;»

«Ανυπομονώ».

Χαρούκι Μουρακάμι, Νορβηγικό δάσος

μετ. Μαρία Αγγελίδου (εκδ. Ωκεανίδα)

The Beatles, norwegian wood

Οι manga φιγούρες, του Χινάκο Τακανάγκα

4 Σχόλια to “Μιντόρι και Βατανάμπε”

  1. Πολύ όμορφο! Πρώτη φορά το διαβάζω, να είσαι καλά, φίλε μου Κιχότη 🙂 Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχεις, φιλιά πολλά με αγάπη πέρα ως πέρα!

  2. Καλημέρα θαλασσάκι 🙂 Φιλιά και ευχές κι από μένα με την αγάπη μου!

  3. Εγώ,ρε Τρελέ,σε ποιο δάσος της Νορβηγίας πήγα και δεν τα έζησα αυτά;;;;;;;;

    Μου μπήκαν ιδέες να ξαναπάω!!! :)))

    Καλησπέραααααααααα,Τρελέ μου!

  4. Καλησπέρα ψυχούλα 🙂 Κι εγώ θα ήθελα πολύ να ξέρω αν το μαγικό αυτό δάσος βρίσκεται πράγματι κάπου, εκτός της φαντασίας του συμπαθούς Ιάπωνος λογοτέχνου (κάτι από Μποστ μου βγαίνει σήμερα, είναι απ’ τα νεύρα με τη σύνδεση). Πέρα από αστεία, είμαι σίγουρος ότι το ψάχνεις αυτό το μέρος και ασφαλώς όχι στους χάρτες 😉 Πολύ καλή βδομάδα!

Σχολιάστε

