τώρα δεν έχω πια

Δ.Παπαδημητρίου-Μ.Αναγνωστάκης, Το Σκάκι

Αν έχεις ένα όμορφο θλιμμένο προσωπάκι , ποιος -πίσω εκεί στα χιλιαεννιακόσια- κι αν τα ματάκια σου μιλούν για νύχτες μοναξιάς, ήμουν εγώ, εγώ που έγραφα τούτες τις λέξεις κι ήσουν εσύ που άκουγες, διαιρεμένη, σκορπισμένη στο χρόνο, στο χτες και στο σήμερα και στο αύριο, ήσουν εσύ. Και ποιος μπορεί να πει τι συνδέει τις ψυχές των ανθρώπων, του άντρα και της γυναίκας, ποιος μπορεί, που σου μιλούσα πάντα μ’ αινίγματα κι εσύ με το χάδι; Τώρα τα μάτια μας, τα χέρια πετάνε μακριά κι όμως ένιωσα -ή έτσι θέλω να πιστεύω- κι αχ πώς να μπορούσαν οι άνθρωποι να λένε αυτό που νιώθουν χωρίς της ευπρέπειας το φίμωτρο! Και πώς να μη σε δω γυναίκα, πώς θα μπορούσε η αγωνία σου να χτυπάει μέσα μου το ίδιο, χωρίς της προαιώνιας σχέσης, της πέρα από συμβάσεις και συναλλαγές, το κάλεσμα; Που μέσα στα λόγια σου ακούω τα λόγια Της και που στα μάτια Της μπορώ -ναι, μπορώ!- να δω τα δικά σου..

6 Σχόλια to “τώρα δεν έχω πια”

  1. Να ξερες Αντώνη μου πόσα μου λέει αυτή η εγγραφή… Σε ευχαριστώ

  2. Δεν χρειάζεται να μ’ ευχαριστείς, Μαλίνα μου. Φτάνει που με καταλαβαίνεις. Είναι κάτι που μου συμβαίνει όλο και πιο σπάνια..

  3. Η αγωνία του μισού να να βρει την ολοκληρωμένη του μορφή…

    Την καλησπέρα μου:))

  4. Υπάρχει άραγε αυτή η μορφή; Μακάρι, αλλά ακόμα κι αν δεν υπάρχει δεν πειράζει -η αναζήτηση είναι όμορφη. Καλησπέρα, ψυχούλα 🙂

  5. Υπέροχη εγγραφή και μουσική/ποίηση. Όλη η εγγραφή είναι ποίηση… Να είσαι καλά, αγαπημένε Κιχότη, κυνηγέ του εφικτού και του ανέφικτου. Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχεις.

  6. Κι εσύ να είσαι καλά αγαπημένη γειτόνισσα, το ανέφικτο είναι ο αγαπημένος προορισμός κάθε τρελού, δεν το χάνω ποτέ απ’ τα μάτια μου! 🙂

Σχολιάστε

