το βίτσιο

Όλοι έχουν κάποιο βίτσιο στη ζωή τους.

-Συγγνώμη! Συγγνώμη λέω..

-Πού πας άνθρωπέ μου, δε βλέπεις;

-Έχω νεύρα. ΝΕΥΡΑ!

-Ρε συ, ο Μάκης! Μάκηηηη! Εδώ! Μάκηηηη!

-Ποιος έχει προτεραιότητα, ξέρεις;

-Έτσι μ’ αρέσει και κορνάρω! Λογαριασμό θα σου δώσω;

-Γιαγιάα, εε γιαγιά! Ούτε βλέπει, ούτε ακούει..

-Ξεκίνα χριστιανέ μου! Το παιδί περιμένει!

-ΜΑΛΑΚΕΕΕΣ! ΜΑΛΑΚΕΕΕΕΣ!

-Ρε ταρίφα, τι θα γίνει;

-Ποιος τους δίνει το δίπλωμα, φίλε, αυτό να πεις!

-Κωστάκη, μην παίζεις με το κλάξον!

– Κοίτα τον αλήτη πού πάει! Καλά εμείς τι είμαστε, ζώα;

-Στα μούτρα σου!

-Μόλις πήρα μια μπασμίνα, τρέλα! Έλα, άσε με να βγώ..αχ, μ΄αφήνει..είσαι κούκλος, θεός! Καλέ…ένας γέρος ήταν!

-Κοίτα, αν θες να μαζέψεις ήλιο, άλλη φορά με τα ποδαράκια. Αργόσχολοι!

-Κοπελιά, εδώ θα μάθεις να οδηγείς;

-Τι κώλος ειν’ αυτός, παιδί μου!

-Ω, ρε, μάνα μου! Ω, ΡΕ, ΜΑΝΑ ΜΟΥ!!

-Φλας, μαλάκα!

-Φτού σου, πούστη! Θα σταματήσει στο πορτοκαλί! Για να βάλεις το κραγιόν κυρά μου; Α, το τηλέφωνο! Τι σού ‘λεγα; Τώρα έχουμε βλέπεις τα κινητά..!

-Πάλι με ειρωνεύτηκε ο σιχαμένος! -Ξύπνα, ζώον, πράσινο!- Δεν φταίει αυτός, εγώ η καψούρω φταίω, αλλά ας περιμένει να το ξαναδεί! -Ε, μα.. τού ‘σβησε του άσχετου..!

-Τά ‘σπασα όλα και ξεθύμανα, ηρέμησα γαμώτο. Ηρέμησα, σου λέω, ηρέμ…Ξεκίνα ρε μαλακισμένο! Μη σε γαμήσω κι εσένα πρωί-πρωί. ΞΕΚΙΝΑ ΡΕΕΕΕΕ! Τι έκανε ρε το αρχίδι; Μου σήκωσε δάχτυλο;

-Ξεκίνα!

-Πρόσεχε!

-Στην άκρη!

-Φύγε!

-Ξεκόλλα!

-Κουνήσου!

-Γαμήσου!

-Εδώ είμαι!

-Αγχώνομαι!

-Βιάζομαι!

-Πηδιέμαι!

-Κρατιέμαι!

-Φορτώνω!

-Γουστάρω!

-Απολύομαι!

-Παντρεύομαι!

-Τρελαίνομαι!

-Πρωτάθλημαααααααα!

Όλοι έχουν κάποιο βίτσιο. Το δικό του ήταν να μεταφράζει τα κορναρίσματα.

6 Σχόλια to “το βίτσιο”

  1. Καλησπέρα και καλό μήνα!!!

    Η μετάφραση των κορναρισμάτων είναι φαντάζομαι…ελεύθερη,ε; :))

    Το κορνάρισμα του «πηδιέμαι» δεν το «άκουσα»:)))) Αυτό που το πας;;;

    Και πάλι εύχομαι έναν όμορφο, μυρωδάτο και πολύχρωμο Μάη!

  2. Καλό! Και με πολλές σημασίες 😉 Το πρόσθεσα ήδη! Καλό μήνα ψυχή 🙂

  3. Ίσως έπρεπε να προσθέσω κι ένα (που κάποτε δεν κρατιέμαι) «κοίτα πόσο σπαστικό είναι!», κάτι σαν φάιτ μπακ δηλαδή 🙂 Νά ‘σαι καλά φίλε

  4. Γεια! Χάθηκα αλλά επέστρεψα απ’ τα.. βουνά! Όλα καλά; Χρόνια Πολλά κ Χριστός Ανέστη (και φέτος -κάθε χρόνο το ίδιο…)!
    Καλό το κείμενο, αλλα γτ «βιτσιο» και οχι χομπι πχ;
    Τα μονιμα λινκ τι ρολο παιζουν;
    Καλό απόγευμα

  5. Καλώς τον! αληθώς ανέστη (τουλάχιστον σε συμβολικό επίπεδο). Δεν κατάλαβα τι εννοείς με τα μόνιμα λινκ. Έχει σχέση με το παρόν ιστολόγιο ή είναι κάτι γενικό;

Σχολιάστε

