ο όγκος της ψυχής

Πώς μετριέται ο όγκος της ψυχής; Μέχρι που φτάνει; Ειδικά όταν είναι φανερό πως δεν μπορεί, δεν υπάρχει περίπτωση να χωρά μες στο φτωχό σαρκίο που την ορίζει χωρίς να την περιορίζει.

Νά ‘σαι πάντα καλά, πάντα δυνατός Δημήτρη Μητροπάνο, να τραγουδάς μ’ αυτή τη μεγάλη φωνή και την ακόμα πιο μεγάλη ψυχή σου

6 Σχόλια to “ο όγκος της ψυχής”

  1. Τρελέ μου,καλησπέρα!

    Δεν ξέρω για τον όγκο της ψυχής,αλλά το βάρος της είναι 21 γρμ. !
    Η ψυχή χωρά παντού, κι αυτή είναι η μαγεία της!

    Καλό Πάσχα…Τρελέ:))

  2. 21 γραμμάρια; Όχι κι έτσι, βρε πουλάκι μου, φάε τίποτα να βάλεις κάνα κιλό!

    🙂 Καλό Πάσχα, Ψυχή

  3. Ο όγκος είναι πάντα σχετικός.. Κάποιες φορές η ψυχή συρρικνώνεται στα 21 γραμμάρια που λέει ο φίλος/η φίλη επάνω, άλλοτε πάλι διογκώνεται και σπάει τα σύνορα του κορμιού που την εμπεριέχει. Ανάμεσα σ’ αυτά τα δύο αγωνιζόμαστε, πιστεύω… στη μικρότητα και το μεγαλείο της ψυχής. Υπέροχο τραγούδι, υπέροχες οι σκέψεις σου, αγαπημένε Κιχότη. Μια καλημέρα με πολλή αγάπη από μένα, όχι μόνο σήμερα μα κάθε μέρα.

  4. Γι αυτό και ο ρόλος του ερμηνευτή, ως φορέα της ψυχής του τραγουδιού, είναι τόσο σημαντικός. Καλημέρα θαλασσάκι μου, μακάρι οι ψυχές μας να είναι πάντα μεγάλες σε όγκο αλλά μικρές σε βάρος, απαλλαγμένες απ’ το έρμα που δεν τις αφήνει να υψωθούν. (Άνοιξη και τελευταία μέρα δουλειάς, έχω ξεφύγει λίγο.. 🙂 )

  5. Εγώ πάλι δεν πιστεύω στην ψυχή αν και παλιά το ένιωθα έτσι. Όλα σώμα είναι, αν και νομίζω πως ίσως διαφωνήσεις φίλε μου.
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση.
    Ιάκωβος

  6. Στ’ απόκρημνα, τιμώ τον τίτλο μου και κάνω τον τρελό: δεν θα διαφωνήσω, μα ούτε και θα συμφωνήσω. Όπως έγραφε κάποιος αξιότερος απ’ την αφεντιά μου, «τ’ είναι θεός, τι μη θεός και τι τ’ ανάμεσό τους;»

    Καλό Πάσχα, Ιάκωβε, να είσαι και να περνάς καλά.

Σχολιάστε

