το χτες το αυριανό

Στο θαλασσάκι (από εκεί και η φωτο)

Στα σιωπηλά, στα σκοτεινά, στα μάτια τα κλαμένα…
Στη νύχτα αυτή που στοίχειωσε και τρέμει την αυγή…
Κι είναι τα λόγια κάρβουνα, στο στήθος μου αναμμένα.
Κι ειν’ η ερώτηση που καίει μα δεν τολμάει να βγει.

Πες μου, θα γύρευες ποτέ το δάκρυ της Σελήνης;
Θα ‘πιανες κόψη ξυραφιού και σίδερο καυτό-
θ’ άντεχες την αγάπη σου στο αίμα να ξεπλύνεις
ή να κοπείς με ένα γυαλί-τραγούδι σαν κι αυτό;

Ποιο φίλτρο, ποιο ναρκωτικό θα επινες για μένα
για του έρωτα έν’ αφόρετο πουκάμισο αδειανό
Με ποιο φιλί θα σκόρπιζες τα χρόνια τα χαμένα
για το κλεμμένο σήμερα, το χτες το αυριανό;

5 Σχόλια to “το χτες το αυριανό”

  1. Τι να πω…δεν έχω λόγια, γείτονα! Τι λίγη και ανώδυνη λέξη το «ευχαριστώ» για τόσο ατόφιους και καυτούς στίχους… Όμως σ’ ευχαριστώ με την καρδιά μου και τους κρατώ να τους διαβάζω – δώρο πολύτιμο ενός φίλου. Καληνύχτα και καλό ξημέρωμα, να ‘ναι η εβδομάδα σου γεμάτη έμπνευση και χαμόγελο.

  2. Καλημέρα θαλασσάκι μου, καλή εβδομάδα. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα ποτέ να δω το Χρόνο σα γιατρό μήτε σα φίλο. Γιατροί για μένα ήταν πάντα η τέχνη και -κάποιες φορές- η ανθρώπινη επαφή και το χαμόγελο. Ένα τέτοιο σου στέλνω 🙂

  3. Καλησπέρα,Τρελέ!

    Οι στίχοι σου έχουν μια μαγεία, που μου συγκλονίζει τα μύχια της ψυχής μου!
    Δεν υπερβάλλω…Μάγγίζει πολύ η ποίησή σου!

    Αυτό θα ήταν υπέροχο και μελοποιημένο! Το σκέφτεσαι;

    Την καλησπέρα μου:)

  4. Καλημέρα ψυχή
    Ίσως κάποτε, κάποιος πραγματικός γνώστης στα της μουσικής. Με το πιάνο μου και τις λίγες μουσικές γνώσεις μου δεν τολμάω πολλά. Νά ‘σαι καλά πάντως, να έχεις μια όμορφη μέρα 🙂

  5. Αφού το ποίημα δεν είναι αλληγορικό θα έπρεπε να έχει ένα εμφανές ή έστω κρυμμένο θέμα και, γενικό τουλάχιστο, νόημα.
    Δεν το έχει.
    Αν πάλι απευθύνεται σε κάποιο πρόσωπο που ξέρει για τι μιλάει αυτό το ποίημα, τότε δεν έχει το «δικαίωμα» να δημοσιοποιείται-θα μπορούσε να σταλεί με το ταχυδρομείο.
    Και εφόσον αποφασίσατε νε μπει, προς τι ζητάτε «απάντηση»;(και «απάντηση» σε τι-ποια είναι έστω η ερώτηση;…)

Σχολιάστε

