μάθε το κόλπο

Πόσες και πόσες άδειες νύχτες σε γυρεύω
μέσα στης τράπουλας με ζήλο τα χαρτιά
Μα δε μου βγαίνουν κι όσο κι αν τα μαγειρεύω
κρατούν κρυμμένη τη θλιμμένη σου ομορφιά

Κλείνω τα μάτια και νομίζω πως σε πιάνω
Γλιστράς, ξεφεύγεις και μου κρύβεσαι ξανά
Πετώ την τράπουλα και κάθομαι στο πιάνο
να πω στο φάντασμα σου που με τυραννά

Αν είσαι επτά σπαθί θα σ’ αρνηθώ με λύπη
Αν είσαι οκτώ κάρο μη με παρεξηγείς
Μ’ αν τύχει κι είσαι η ντάμα κούπα που μου λείπει
μάθε το κόλπο απ’ το μανίκι να μου βγεις.

2 Σχόλια to “μάθε το κόλπο”

  1. Τι όμορφα που αρμενίζουν οι στίχοι σου, καλέ μου γείτονα.. Σαν τραγούδι. Καλό ξημέρωμα και καλή Κυριακή, φιλιά πολλά..

  2. Καλημέρα, θαλασσάκι μου. Φιλιά κι από μένα, καλή Κυριακή 🙂

Σχολιάστε

