ο Ρωμαίος τρελάθηκε


Ρομέο, μ’ αγαπάς;

Τι ερώτηση είναι αυτή;
Ερώτηση.
Δεν στο λένε τα μάτια μου, που ξαστερώνουν όταν σε κοιτώ και συννεφιάζουν όταν κοιτάς το ρολόι και λες θα φύγεις; Δεν στο λένε τα χείλη μου, όταν ματώνουν πάνω στα δικά σου;
Μου το λένε. Και τα μάτια σου και τα χείλη σου και τα υπέροχα λόγια που μου ψιθυρίζεις.. Είσαι ποιητής Ρομέο! -έλα, μην κοκκινίζεις.
Κοκκινίζω από την έξαψη, να πιάσε την καρδιά μου.
Παναγιά των ξελογιασμένων! Πώς κάνει έτσι μωρό μου, για μένα χτυπάει έτσι σαν τρελή; Α-πίστευτο..!
Βλέπεις, που αμφιβάλεις;
Δεν αμφιβάλω, αγόρι μου, δεν είναι αυτό.
Τότε τι είναι, πες μου!
Να, μωρό μου, τόσον καιρό που, να εδώ, που με ξεμοναχιάζεις..
Είναι η δεύτερη φορά.
Τι;
Που σε ..ξεμοναχιάζω. Η δεύτερη φορά είναι. Κι άλλες δυο που ήμασταν με κόσμο, τέσσερις.
Αγόρι μου, ποιες.. Καλέ τι λες, δυο χρονιές στο σχολείο..
Άσε το σχολείο, εκεί ούτε που με κοίταζες.
Βλάκα! Έλιωνα για σένα. Βλάκα!
Ψεύτρα!
Ψεύτης είσαι εσύ, κρετίνε.. απαίσιεε..
…. …. Κλαις; Ματάκια μου.., σε πειράζω, συγχώραμε μωρό μου, μη, μη μην το κάνεις αυτό δεν το αντέχω, είμαι απαίσιος στ’ αλήθεια, θα σκοτωθώ, θ’ ακρωτηριαστώ, να κοίτα, παίρνω το νυχοκόπτη, θα τό ‘χεις βάρος, θα..μη με χτυπάς, μη, ωχ, σταμάτα, γέλασες, σε είδα..
Βρωμιάρη..
Πες μου γλυκόλογα.
Μαλακισμένε, πούστη, ξεκωλιάρη.. που σ’ ερωτεύτηκα η μαλάκω..
Ναι, πες μου κι άλλα, άναψέ με!
Άναψέ μμε, άναψέ μμε, σιγά να μην καείς..
Ααα..
Που ένα έτσι δεν έχεις κάνει το κουλό σου, δυο μέρες εδω μέσα που σου τρίβομαι.
Ώστε, αυτό ήταν!
Αυτό ήταν.., ναι, αυτό ήταν, φχαριστήθηκες τώρα που με κάνεις και φαίνομαι πουτάνα; Δεν με σέβεσαι καθόλου.
Μα εγώ μωρό μου, επειδή σε σέβομαι..
Με σέβεσαι, ναι, ούτε που νοιάζεσαι! Να πας να τα πεις τώρα στον φίλο σου τον Τοιούτιο να γελάτε..
Τζουλιέτα!
.. Τι;
…. ….
Μου θύμωσες; Πες μου πως δεν μου θύμωσες..
Σου θύμωσα. Δεν θέλω να μιλάς έτσι για το φίλο μου.
Αφού ξέρεις ότι τον συμπαθώ.. Σε πειράζω μωρό μου, μην είσαι τόσο μυγιάγγιχτος! Έλα τώρα..
…. ….μμμ, θα με σκάσεις, μμμ.. σιγά, κάνε λίγο πιο.. με πιέζεις
Τι; ..έχουμε νέα; Α, όχι, δεν θ’ αγιάσω εγώ εδώ μέσα..
Τζουλιέτα -ωχ- τι κάνεις μωρό μου;
Θέλω να δω πόσο τον έχεις!
Τζουλιέτα, τρελάθηκες; Δεν μιλάνε έτσι τα κορίτσια.
Όχι βέβαια, έχετε το μονοπώλιο.
Γαμώτο, είναι και δυνατή, άκουσέ με λίγο.. Πω, πω με κατάγδαρε.. Να, σ΄αγαπώ, σ’ αγαπώ, εντάξει; Περίμενε λίγο γιατί θα σκάσω. Περίμενε..
Ρομέο, τι έπαθες, έγινες κατακόκκινος. Στάσου, θ ‘ ανοίξω λίγο το παράθυρο. …. …. Ουφ, αέρα.. καλέ, δες λίγο στον καθρέφτη πως έχεις γίνει.. Παναγιά μου, αυτός θα μου μείνει -τι σού κανα αγόρι μου, η μαλάκω;
Τίποτα..δε μού ‘κανες.. Μια χαρά είμαι. Αν είναι να παλεύουμε, όμως, χρειαζόμαστε ένα ριγκ.
Να παλεύουμε αγόρι μου.. Να με βάλεις κάτω να με ξεσκίσεις.
Μπορείς να μη μιλάς έτσι;
Συγγνώμη. Να με γαμήσεις, εννούσα, να μου ανοίξεις τα.. μη, μη, σταματάω, σταματάω, …. …. μμμ ….μμμμ….φφ….μμμμ….φφιλάς πολύ ωραία γαμώτη μου. Αν είσαι και στ’ άλλα έτσι..
Λύσσα! Υποτίθεται ότι εγώ έπρεπε να τα λέω αυτά.
Δεν χρειάζεται να τα πεις. Ξέρω ότι τα σκέφτεσαι.
Βλέπεις; Εσείς μας βάζετε στο τριπάκι να σας αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ζώα.
Σ’ εμένα, δεν χρειάζεται να αποδείξεις τίποτα..
Καλά, καλά.. Ας έκανα εγώ πως σου την πέφτω έτσι ..και τι δεν θ’ άκουγα! Ο λιγούρης, ο μπήξας, ο δήξας, που για ποιά με πέρασε.. Έτσι σκέφτεστε..
Όχι όταν είμαστε ερωτευμένες..
Ομορφιά μου.. Μ’ αγαπάς στ’ αλήθεια λοιπόν..
Χριστέ μου, λυπήσου τον!
Να σου πω, έτσι όπως με κοίταζες μερικές φορές.. Αλλά έλεγα, αποκλείεται, αυτή έχει τόσους στα πόδια της. Έτσι τους κοιτάζει όλους, γουστάρει να τους ανάβει, να τρέχουνε πίσω της. Κι ο Μερκούτιο το ίδιο πίστευε.
Μπράβο ρε, ωραίοι είστε! Για πες μου κι άλλα. Ήμουνα η πόρνη του σχολείου, έτσι;
Έλα μωρό μου, μη χαλιέσαι.. Εγώ σε γούσταρα έτσι.. και.. ζήλευα. Ζήλευα όλους αυτούς που είχες.
Δηλαδή, πόσους είχα; Για πες μου να μάθω..
Ε, καλά, όλοι ξέρανε πως τα είχατε με τον Πάρη..
Τι; Μ’ αυτό το μαλάκα; Τρελάθηκες; Ποιος τα έλεγε αυτά;
Τζουλιέτα, με εκπλήσεις!
Μένω άφωνη. Καλά, με τον ..παπάρη; Αυτόν τον γλοιώδη που τά ‘ριχνε σε όλες;
Εμ, αυτοί έχουνε πέραση. Όλες τον θέλατε.
Είσαι άσχετος. Αν θες να ξέρεις, κάνα δυο φασούλες έκανα κι αυτές με κάτι μεγαλύτερους, στο σχολείο μόνο εσύ μου άρεσες. Και μια σχέση που δεν κράτησε ούτε μήνα, μ’ εκείνο τον κοιμισμένο τον..
Θες, δηλαδή, να μου πεις..
Ναι, θέλω να σου πω πως είμαι η τελευταία παρθένα της τάξης μου, κοντεύω τα είκοσι κι έχω εδώ τον έρωτα της ζωής μου και τον παρακαλάω να μου βάλει χέρι.
Ούτε να το συζητάς!
…. ….
Καμιά δεν παντρεύεται τον πρώτο της. Κι αν τον παντρευτεί, του τα φοράει. Τζουλιέτα κατέβα!
Ρομέο, τι λές; Γιατί μου ανοίγεις την πόρτα;
Βγες έξω. Σε παρακαλώ. Μην το κάνεις πιο δύσκολο.
Αστειεύεσαι, ε; Με πειράζεις.
Καθόλου, η καρδούλα μου το ξέρει. Άκουσε, Τζουλιέτα, δε ζούμε στο χίλια πεντακόσια, ούτε στην εποχή των γιαγιάδων μας.. Μη μου φορτώνεις αυτό το βάρος, δεν θέλω να είμαι εγώ. Στην αρχή θα με λατρεύεις ..κι ύστερα; Όσο καλή σχέση και νά ‘χουμε, πάντα θα σε τρώει να γνωρίσεις κάτι άλλο. Κι εγώ, όσο ματαιόδοξο κι αν ακούγεται αυτό που θα πω, θέλω να είμαι για πάντα και θέλω να είμαι μοναδικός, αλλά όχι επειδή ήμουν ο πρώτος.
Αγάπη μου, γιατί…; τι είναι αυτά που σκέφτεσαι, δεν μπορεί να τα εννοείς.
Τα εννοώ. Αλλά μη νομίζεις πως θα σ’ αφήσω τόσο εύκολα, σου δίνω ένα χρόνο ακριβώς. Κάνε ό,τι είναι να κάνεις, ζήσε περιπέτειες, συμβίωση, ό,τι προλάβεις τέλος πάντων, γιατί του χρόνου τέτοια μέρα θα με δεις μπροστά σου.
Είσαι τρελός..
Τρελός για σένα, ναι -και κάποτε θα μ’ ευγνωμονείς. Τώρα κλείσε την πόρτα. Πρόσεχε τα μαλλάκια σου.
…. …. Παναγιά μου και Χριστέ.. πάει.. έφυγε.


11 Σχόλια to “ο Ρωμαίος τρελάθηκε”

  1. Γελάω τώρα με την καρδιά μου, Κιχότη :):) Απίθανος διάλογος, κάπου στον αντίποδα της δικής μου ιστορίας δίπλα… Πάντως πολύ ψαγμένο και πολύ πιο μπροστά από την εποχή του τον βρίσκω τον Ρομέο – θα ευγνωμονεί κι αυτός τον εαυτό του τον επόμενο χρόνο 😉 Καλή σου μέρα κι από εδώ, να είσαι πολύ πολύ καλά.

  2. Δύσκολο να βρεις τέτοια δύναμη χαρακτήρα, σίγουρα, εγώ τουλάχιστον δεν την είχα ούτε στα είκοσι ούτε τώρα, ξέρω όμως αρκετά νέα παιδιά που μπορούν να κατανοήσουν (γιατί όχι: να σκεφτούν αυθόρμητα) σαν το Ρομέο. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως αγαπώ λιγότερο τη Τζουλιέτα 🙂

  3. το πιστεύεις αλήθεια αυτο; εννοώ αυτό που λέει ο ρομέο ότι θα κάνει η Τζουλιέτα; ότι τα φοράνε στον πρώτο;

  4. Εντάξει, φαντάζομαι πως έχει πολλές εξαιρέσεις, ειδικά στις λιγότερο χαρισματικές και ανήσυχες ..απογόνους της Εύας. Ελπίζω να μην έξυσα τίποτα πληγές 🙂

  5. Μπα, όχι ιδιαίτερα, ήταν σαν να προσπαθούσες να χαιδέψεις τις πληγές με αλυσοπρίονο, για να το θέσω -χμ,- διακριτικά! Αλλά όλα καλά πια, (που να βρεις άλλο αίμα;), δεν τίθεται θέμα…
    Καλή σου μέρα!

  6. Τώρα τι να πω; Ότι έχω περάσει παρόμοιες καταστάσεις και ξέρω; Μαλακία ακούγεται οπότε δε λέω τίποτα.. Καλημέρα και σε σένα

  7. καλά πιο σύγχρονο δεν γίνεται 🙂 Γελάω ακόμα με τον ρεαλισμό του. Και να σκεφτείς πως η ιστορία του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας είναι απ τις αγαπημένες μου :)))

  8. Χαίρομαι που σου άρεσε κι αυτό και η σουίτα του Alleyne Johnson. Διαβάζω τώρα την ιστορία σου με τους κεφτέδες. Μια ζεστή καλημέρα 🙂

  9. Σε ευχαριστώ πολύ για το κομμάτι 🙂 Όχι απλώς μου άρεσε… απλά δεν ήξερα τόσο καιρό ποιανού ήταν

  10. Φαίνεται λοιπόν ότι λειτούργησα ως από μηχανής ..γείτονας και χαίρομαι διπλά. Και -εννοείται- ελπίζω, όπως λέει το αγαπημένο μας θαλασσάκι, να αισθάνεσαι εδώ όπως στο σπίτι σου 🙂

  11. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ
    (Αφού άλλες φορές, που μελέτησα και ενημέρωσα, δεν πήρα ούτε ένα «ευχαριστώ»)

    1. Σύνταξη Καταγγελίας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για μαζική παραβίαση του κοινοτικού δικαίου από την Ελλάδα στο χώρο της Εργασίας.
    Προϋποθέσεις:
    α. Να μου δοθούν σωστά και τεκμηριωμένα στοιχεία (1) για δικαστικές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί τα τελευταία 10 χρόνια για διαζύγια και καθορισμό του γονέα που θα έχει την επιμέλεια, (2) σε πόσες από αυτές η επιμέλεια των ανήλικων τέκνων έχει δοθεί στην μητέρα, (3) σε πόσες από αυτές η επιμέλεια των τέκνων έχει δοθεί στον πατέρα, (4) Με συγκεκριμένα παραδείγματα, πώς έχει επηρεαστεί η ικανότητα του στερημένου από την επιμέλεια πατέρα να ασκήσει το επάγγελμά του, τόσο αποτελεσματικά, όσο ο άλλος συνάδελφός του στην εργασία ή ανταγωνιστής του στο επάγγελμά του (χάσιμο χρόνου για να τρέχει να δεί το παιδί του, άγχος, αγωνία για το τι θα γίνει το παιδί του ή μήπως πάθει κάτι μακριά του, που θα βρει ψυχολόγους ενώ δε μένει μαζί του πληρωμή διατροφής κλπ σε σχέση με έναν άλλο που έχει την επιμέλεια του παιδιού του και ζεί μαζί του).
    β. Να έχω κάνει προηγουμένως γνωμοδότηση για τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για μια τέτοια ενέργεια (βλ. παρακάτω & τιμοκατάλογο).
    γ. Αμοιβή 100 Ευρώ (50, προκαταβολή και 50 με την σύνταξη της καταγγελίας). Σε περίπτωση που δεν βρω επαρκή στοιχεία για μια θεμελιωμένη καταγγελία, δεν θα χρεώσω τίποτα και θα επιστρέψω την προκαταβολή.

    2. Σύνταξη Σχεδίου ατομικής Προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (την οποία όμως θα πρέπει –με φροντίδα του ενδιαφερόμενου – να αναλάβει εν ενεργεία δικηγόρος και, αν συμφωνεί, να τη διαμορφώσει με τον τρόπο του, να την υπογράψει και να την υποβάλει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων)
    Σημείωση: Η υπόθεση είναι δύσκολη, επειδή δεν υπάρχει προς το παρόν επαρκής νομολογία του παραπάνω δικαστηρίου στα θέματα «προστασίας της οικογένειας» που να είναι ευνοϊκή για τον πατέρα.
    Προϋποθέσεις:
    α. Να μου δοθεί εγγράφως και με σαφήνεια – όχι αοριστολογίες – το ιστορικό της υπόθεσης του ενδιαφερόμενου και οι αποφάσεις (Πρωτοδικείου, Εφετείου, Αρείου Πάγου) που έχει βγάλει μέχρι σήμερα.
    β. Να έχω κάνει προηγουμένως γνωμοδότηση για τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για μια τέτοια ενέργεια (βλ. παρακάτω & τιμοκατάλογο).
    γ. Αμοιβή 100 Ευρώ (50, προκαταβολή και 50 με την σύνταξη του σχεδίου Προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων). Σε περίπτωση που δεν βρω επαρκή στοιχεία για μια θεμελιωμένη Προσφυγή, δεν θα χρεώσω τίποτα και θα επιστρέψω την προκαταβολή.

    3. Γνωμοδότηση.
    Προϋποθέσεις:
    α. Ο ενδιαφερόμενος να μου γράψει σε ένα χαρτί τι ακριβώς θέλει, για να μην υπάρξει παρανόηση.
    β. Αμοιβή 50 Ευρώ (25 Ευρώ προκαταβολή και 25 Ευρώ μετά το τέλος της γνωμοδότησης, έστω και αν δεν βγήκαν ικανοποιητικά αποτελέσματα ή που να αρέσουν στον ενδιαφερόμενο).

    4. Μελέτη Υπόθεση & Αναζήτηση νομολογίας και αποφάσεων σε νομικές βιβλιοθήκες και ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες νομολογίας.
    Προϋποθέσεις:
    α. Ο ενδιαφερόμενος να μου γράψει σε ένα χαρτί τι ακριβώς θέλει, για να μην υπάρξει παρανόηση.
    β. Αμοιβή 50 Ευρώ (25 Ευρώ προκαταβολή και 25 Ευρώ μετά το τέλος της γνωμοδότησης, έστω και αν δεν βγήκαν ικανοποιητικά αποτελέσματα ή που να αρέσουν στον ενδιαφερόμενο).

    5. Σύνταξη σημειώματος για το θέμα της προδικαστικής παραπομπής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με βάση το άρθρο 234 της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, που πρέπει να προστίθεται σε κάθε δικόγραφο αγωγής ή έφεσης ή αναίρεσης, ώστε το δικαστήριο (προαιρετικά, αν είναι Πρωτοδικείο ή Εφετείο και υποχρεωτικά αν είναι Άρειος Πάγος ή Συμβούλιο της Επικρατείας), να ζητάει τη γνώμη του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, ως προς το τι επιτάσσει το κοινοτικό δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση, αν τίθεται προδικαστικό θέμα εφαρμογής του κοινοτικού δικαίου. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο επειδή υποχρεώνει το δικαστή να ρωτάει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και διευκολύνει το να περάσουν – λόγω της αρχής της ισότητας – οι απόψεις των πατεράδων γονέων. Το δικόγραφο όμως της αγωγής, έφεσης κλπ θα το συντάσσει και θα το υποβάλει κανονικά ο δικηγόρος της υπόθεσης, που θα αποφασίσει αν θα θέσει και θέμα της προδικαστικής παραπομπής.
    Προϋποθέσεις:
    α. Ο ενδιαφερόμενος να μου γράψει σε ένα χαρτί τι ακριβώς θέλει, για να μην υπάρξει παρανόηση.
    β. Αμοιβή 50 Ευρώ (25 Ευρώ προκαταβολή και 25 Ευρώ μετά το τέλος της κατάρτισης του σημειώματος της προδικαστικής παραπομπής). Αν διαπιστωθεί ότι δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για έγκυρο αίτημα προδικαστικής παραπομπής, δεν χρεώνω τίποτα και επιστρέφω την προκαταβολή.

    6. Προσφυγή κατά της απορριπτικής απόφασης της Εφορίας που αρνείται να δεχτεί ως οικογενειακά βάρη ή έξοδα για την επιμέλεια του ανήλικου, το ποσό που πληρώνει ο διαζευγμένος και στερημένος την επιμέλεια του παιδιού του (μετά θα χρειαστεί προσφυγή στο Διοικητικό Πρωτοδικείο).
    Προϋποθέσεις:
    α. Ο ενδιαφερόμενος να μου γράψει σε ένα χαρτί τι ακριβώς θέλει, για να μην υπάρξει παρανόηση.
    β. Αμοιβή 50 Ευρώ (25 Ευρώ προκαταβολή και 25 Ευρώ μετά το τέλος της κατάρτισης της προσφυγής).

    7. Αίτηση προς (1) Προϊστάμενο τον ΟΑΕΔ (ιδιωτικού δικαίου), (2) Οικονομική Διεύθυνση Δημόσιας Υπηρεσίας ή Υπουργείου, (3) Ταμείο Συντάξεων ή Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (προκειμένου περί συνταξιούχου) να περιλάβει επίδομα οικογενειακών βαρών, που κανονικά δικαιούται ο διαζευχθείς και στερημένος της επιμέλειας του παιδιού του πατέρας.
    Προϋποθέσεις:
    α. Ο ενδιαφερόμενος να μου γράψει σε ένα χαρτί τι ακριβώς θέλει, για να μην υπάρξει παρανόηση.
    β. Αμοιβή 30 Ευρώ (15 Ευρώ προκαταβολή και 15 Ευρώ μετά το τέλος της κατάρτισης της αίτησης).

    Προσοχή: – Δεν μετέχω σε συναθροίσεις ενδιαφερομένων πολύ περισσότερο όταν κάνουν το δωμάτιο ντουμάνι από τον καπνό των τσιγάρων τους.- Δεν ανέχομαι να με βάζουν δίπλα σε κάποιον δικηγόρο και να μας λένε και στους δύο «εσύ λές ότι γίνεται προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και εσύ λες πως δεν γίνεται – ποιος λέει αλήθεια;»- Δεν επιτρέπω να βάζουν το e-mail μου και τον αριθμό του κινητού μου να παίρνει σωρεία προσκλήσεων ή ανακοινώσεων από σύλλογο ή μέλη του συλλόγου.

    Ξέρετε που θα με βρείτε. Μέσω του Προέδρου του Συλλόγου σας.

Σχολιάστε

