καρναβάλι

carnaval.jpg

Μα θ’ αστράψει ένα φως ξάφνου μες στο σκοτάδι

και παράξενοι θα ‘ρθουν ρυθμοί

Να ξυπνήσουν της πόλης το χαύνο κοπάδι

που ζητά τη χαμένη αφορμή

 Θα ‘ναι η νύχτα χλωμή στα κανάλια κι οι μπράβοι

τις φιγούρες θ’ αρχίσουν γυμνοί

Το βιολί θα θρηνεί κι η κιθάρα θ’ ανάβει,

πυροτέχνημα μες στη σκηνή 

Καρναβάλι θαρρείς με τον κόσμο στους δρόμους

να γιορτάζει τον άγιο-Χαμό

Κι εσύ μάγισσα εμπρός μου ν’ ανοίγεις διαδρόμους

σε ταξίδι χωρίς γυρισμό 

Η φωνή σου βραχνή το γυαλί θα χαράξει

και ο θόλος στα δυο θα σκιστεί

Οι ρυθμοί θα πυκνώσουν και πια θα ‘χει η τάξη

ανεπανόρθωτα διασαλευτεί. 

         

Carlos Santana – Carnaval

8 Σχόλια to “καρναβάλι”

  1. Καλόοο. Όου, να ρωτήσω κάτι; Η Ηλιούπολη είναι μακρια από την ?Πετρούπολη????

  2. Πάρα πολύ καλό! Θαυμάζω για μια ακόμη φορά τις δυνάμεις σου στη ρίμα… Εύγε σου, γείτονα 🙂 Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχεις, φιλιά

  3. Ιάκωβε, να σου πω. Εκεί στα τέλη της δεκαετίας του ογδόντα είχα μια πολύ καλή φίλη, με την οποία δυστυχώς έχουμε χαθεί, η οποία έμενε στην Πετρούπολη (για την ακρίβεια, έλεγε «μένω απ’ την άλλη μεριά του συνόρου,αλλά το Νέα Λιόσια δεν μ’ αρέσει καθόλου») και η εκτίμησή μας τότε ήταν πως δεν θα μπορούσαμε να μένουμε πιο μακριά όντας Αθηναίοι (υπερβολές βέβαια, μετά την Ηλιούπολη υπάρχει ακόμα ..πράμα). Από τότε όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ στη μικρή μας πόλη: (1) τα ΝΛιόσια μετονομάστηκαν σε Ίλιον -ίσως το πλέον ευώνυμο προάστιο- οπότε αν κάποια σιγμή επιστρέψει στο πατρικό της, υποθέτω δεν θα έχει πρόβλημα με το όνομα (2) το μετρό καλύπτει το 90% της απόστασης και (3) μέσω Αττικής οδού, ναι μεν διασχίζεις τη μισή νομαρχία αλλά μια φορά που το δοκίμασα το έβγαλα σε μισή ώρα και κάτι ψιλά. Κρίμα που δεν έχω πλέον λόγο (πέρα από κάτι ωραίες εκδηλώσεις στο θέατρο πέτρας) να κάνω τη διαδρομή 🙂

  4. Θαλασσάκι, καλή μου γειτόνισσα, σε ευχαριστώ για ακόμα μια φορά. Τι να πεις κι εσύ για τις αποστάσεις που για να δεις τους ανθρώπους σου πρέπει να διασχίσεις όλη την Ευρώπη (ευτυχώς που, ως ήπειρος, είναι μικρούλα 🙂 ) Να έχεις μια πολύ καλή εβδομάδα, πολλά φιλιά απ’ τον ηλιόλουστο νότο.

  5. Να μη μ’ ευχαριστείς, Κιχότη, την αλήθεια είπα. Η μητέρα μου δεν είχε φύγει ποτέ από εδώ, οπότε την έχω κοντά μου. Στην Αθήνα έχω σπίτι που μου λείπει πολύ αλλά το επισκέπτομαι όσο πιο συχνά μπορώ, και αρκετούς καλούς φίλους. Το ταξίδι είναι σύντομο κι εύκολο τώρα πια, αλλά με παιδί στο σχολείο και υποχρεώσεις δε γίνεται να ταξιδεύω όλη την ώρα. Πολύ καλή εβδομάδα εύχομαι και σε σένα, καλό βράδυ και φιλιά απ’ τον ανοιξιάτικο πλέον Βορρά 🙂

  6. Μάιστα, μάιστα… Εγώ απλά ρώτησα περί αποστάσεως… Στο κάτω κάτω τίποτα δεν συγκρίνεται με το πρωινό μου καθημερινό ταξίδι προς Ζωγράφου, μέσα από λεωφορεία, μετρό και πάλι λεωφορεία ή τις ασύγκριτες επισκέψεις στην δικιά μου στον ευγενή δήμο Κρωπίας… Άσε. Μη ρωτάς. Ο μεγαλύτερος πόνος είναι βουβός.
    τελικά δεν θα πάω Πάτρα. Θα στήσουμε εδώ καρναβάλι. Χα, το κάνουμε από πέρσι…

  7. Καληνύχτα, θαλασσάκι μου, καλό ξημέρωμα. Να είστε όλοι καλά 🙂

  8. Ιάκωβε, το βασικότερο είναι η διάθεση και η καλή παρέα. Για την Πάτρα συμφωνώ με όσα γράφεις στον κύκλο. Μια φορά πήγα και μου φτάνει 🙂

Σχολιάστε

