φίλα με

rabi-khan-the-kiss.jpg 

 Στο διπλανό μας τραπέζι κάθεται ένα νεαρό ζευγάρι. Ανάμεσά τους δεν χωρά να καθίσει ανορεξικό μοντέλο. Κάθε τόσο εκείνος σκύβει και τη φιλάει. Τους βλέπεις; Δεν είναι σχολιαρόπαιδα, δεν είναι 14 Φλεβάρη. Απλώς χαίρονται ο ένας τον άλλο χωρίς να ντρέπονται. 

Στο μπαρ δυο αγόρια φιλιούνται. Αυτούς δεν τους βλέπεις, είναι στην πλάτη σου. Μη γυρίσεις, δες τους στα μάτια μου. Δεν είναι γκέι το μαγαζί, αλλά δεν τους νοιάζει. Το φιλί τους δεν διαφέρει απ’ το δικό μας: στον ήχο του, στη γεύση του, στην οσμή του η ζωή ανοίγει την πόρτα της. 

Γι’ αυτό σου λέω, φίλα με, εδώ, μπροστά στον κόσμο. Μήπως δεν είναι αρκετός, μήπως καλύτερα στο Σύνταγμα, μεσημέρι μπροστά στη Βουλή (όχι, όχι μέσα, οι παρόντες θα ‘ναι πιο λίγοι κι από δω) ή μήπως στο δρόμο, Βασιλίσσης Σοφίας και Πανεπιστημίου -στο μέσον της διάβασης, καθώς θ’ ανοίγει το φανάρι στ’ αυτοκίνητα; Ή μήπως στην εφορία, στο Ίκα, στα γκισέ των ΕΛΤΑ; Φίλα με σαν άγγελος, φίλα με όπως αν ήμαστε τώρα στο κρεβάτι. Φίλα με μ’ εκείνο το παλιό σου πάθος, βάλε τη γλώσσα σου στο στόμα μου κι απάγγειλέ μου Μαγιακόβσκι από μέσα. Ίσως από κει, ανάμεσα στα εξηντατόσα δόντια που τερετίζουν το μαρς του ανυπόκριτου οίστρου μας, ίσως εκεί, ίσως έτσι αρχίσει η επανάσταση.

The Beatles – besame mucho

Αναστασία Μουτσάτσου – φίλα με

       
η εικόνα (Rabi-Khan, The Kiss) από εδώ

 

8 Σχόλια to “φίλα με”

  1. Α, εμένα το έκανε σχεδόν σε όλα αυτά τα μέρη… Γι’ αυτό είμαι χαρούμενος. Αλλά δεν απήγγειλε Μαγιακόβσκι μέσα στο στόμα μου, και γι’ αυτό επίσης είμαι χαρούμενος… θα προτιμούσα απλά να κάνει χουμ χουμ, παρά να μιλά! (η εικόνα υποτίθεται δείχνει το φιλί, έτσι;) Μμμ, αν ήθελα να το παίξω πολύ πρωτοπόρος θα το τραβούσα και θα έλεγα ότι το φιλί δημοσίως δεν είναι «εξτρίμ». Αντ’ αυτού θα πρότεινα έρωτα δημοσίως, στην Ιπποκράτους, ή στα αγάλματα μπροστά στην ακαδημία. Αλλά δεν θα το κάνω, γτ είμαι συντηρητικούρα….
    Τρελάθηκες????;;;???;;

  2. Πολύ όμορφο και το «Φιλί», αγαπητέ μου Κιχότη. Έχω περάσει από αρκετά κύματα – του ντροπαλού παιδιού που κρατά τα προσωπικά του για τον εαυτό του, του λιγότερο τυχερού παιδιού που μπλέκει με ανθρώπους που δε φιλάνε ούτε στα κρυφά, πόσο μάλλον στα φανερά! Τώρα πια θα φιλούσα και θ’ άφηνα να με φιλήσουν «στον αέρα», χωρίς Μαγιακόβσκι παρά μόνο με συναίσθημα και μια διάθεση εσωτερικότητας. Όχι για να δουν οι άλλοι – μόνο για να δούμε εμείς. Καλή σου μέρα και καλό Μάρτη κι από εδώ, να περνάτε όμορφα και ήρεμα, και πάντα με πολλά φιλιά σαν ετούτο που περιγράφεις.

  3. Έρωτα δημοσίως; Μπροστά στα αγάλματα; Αυτή κι αν είναι επανάσταση! Φυσικά, δεν κινδυνεύεις να σε διακόψουν: τα κανάλια θα φτάσουν σε χρόνο μηδέν και θα δημιουργήσουν ασπίδα προστασίας, οι περαστικοί θα νομίζουν ότι γυρίζουν «κουλτουρέ τσόντα» για κάποιο prime time σήριαλ, τα παράθυρα (της τηλεόρασης και των γύρω γραφείων) θα πάρουν φωτιά. Θα ακουστούν τα πάντα: από το άρωμα του Ζίσκιντ, μέχρι εξωγήινους. Νεοναζί και λοιποί δυσκοίλιοι θα πλακώσουν με λοστούς κι αλυσίδες κι από κοντά θα κάνουν άμυνα οι αναρχικοί με μολότωφ. Οι αρχές, αμήχανες αρχικά, θα σπεύσουν να προλάβουν τα χειρότερα, όμως πολύ αργά όπως πάντα: τα χειρότερα (κατ’ αυτούς) θα έχουν ήδη συμβεί. Η αρχή θα έχει γίνει 😛

  4. Θαλασσάκι μου, από παρόμοια κύματα έχω περάσει κι εγώ. Την τρέλα βέβαια (σ’ αυτά τουλάχιστον) την κουβαλάω από μικρός, όμως χρειάζονται δύο κι όπως λέει ο Ελύτης «είναι νωρίς, στον κόσμο αυτό..» Εύχομαι στο εξής να είσαι πιο τυχερή και είθε η πρόσφατη σιωπή σου να σημαίνει κάτι πραγματικά όμορφο προς αυτή την κατεύθυνση. Αυτά βέβαια είναι δικά σου, μ’ ενδιαφέρει μόνο να είσαι καλά. Καλό μήνα (άνοιξη!) γεμάτο γλυκά φιλιά και για σένα 🙂

  5. Μ’ άρεσε πολύ η απάντησή σου στον Ιάκωβο 🙂 Εμπνευσμένη θα έλεγα… Σ’ ευχαριστώ για τις ευχούλες! Όσο για την πρόσφατη σιωπή, δεν το κατάλαβες ότι είχε να κάνει με την απόλυτη κούραση και την αδυναμία μου (λόγω υπνηλίας κάθε βράδυ) ν’ αφιερωθώ στον υπολογιστή, στις επισκέψεις και τις εγγραφές; Πάντως την κρατώ την ευχή σου, ζούμε κι ελπίζουμε για το καλύτερο. Άλλωστε τις ξέρεις πλέον τις θέσεις μου ως προς την Τύχη 🙂 Καλό μήνα και πάλι, να είσαι καλά και να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς!

  6. Πολλές φορές έχω απορρήσει και θαυμάσει συγχρόνως το πώς καταφέρνεις και ετοιμάζεις σε καθημερινή βάση τις εγγραφές σου εν μέσω ευθυνών, εργασίας κλπ Και εννοώ φυσικά την ενέργεια που (ξέρω καλά πως) απαιτεί η όλη διαδικασία -δεν είναι κάτι που μπορείς να το κάνεις μηχανικά. Να προσέχεις τον εαυτό σου, γειτόνισσα 🙂 Καλό βράδι.

  7. Αυτον τον μονολογο τον λατρευω πραγματικα…δεν μπορω να πω κατι αλλο… :’)

Σχολιάστε

