φως

fws.jpg   

 κάθε που νυχτώνει ένα υποβρύχιο αλλάζει ρότα
έρχεται πάνω μας το ξέρεις αγάπη μου είναι η ώρα
τότε που οι γραμμές γίνονται πιο στρωτές κι οι ήχοι αμβλύνονται
και πελάγη απρόσιτα
φυλακίζουν τα «όχι» που μού ‘στελνες πάντα κουβέντες μισές

(μια τέτοιαν ώρα σε θυμάμαι στη βροχή
πίσω από την κουρτίνα του νερού σαν μέσα σε όνειρο
με γερακιού κραυγή να χαμηλώνεις και μ’ ορμή να υψώνεσαι
ματωμένη κρατώντας στα νύχια σου τη φωνή μου)

τούτη λοιπόν αλήθειες μου (ο χρόνος τρέχει)  είναι η ώρα
που τη σφύρα μου ρίχνω με δύναμη στου άκμονος τη σιγή
σαν τους ψαράδες π’ απλώνουνε δίχτυα στο σύθαμπο
ή σαν το γέρο που φύλαξε στο στρώμα του ένα πυρωμένο κάρβουνο
κι ονειρεύτηκε φως

4 Σχόλια to “φως”

  1. Mου αρέσουν οι εικόνες που πλέκεις, καθώς και το ότι δεν μοιάζει με τίποτα άλλο. Ονειρεύτηκε φως, φίλε μου, γράφεις.

  2. Μεγάλος έπαινος αυτός και μακάρι να τον αξίζω. Ξέρω τι χρωστώ σε κάποιους ανθρώπους και κάνω προσπάθειες να μην τους αντιγράψω (παρ’ ότι ίσως οι καιροί επιτάσσουν το αντίθετο). Σ’ ευχαριστώ, φίλε Ιάκωβε και καλή σου νύχτα.

  3. Εξαιρετικό κείμενο δεμένο με την εικόνα. Να είσαι καλά, καλό μήνα σου εύχομαι, και φυσικά καλό και ήρεμο σαββατοκύριακο, αγαπητέ μου Αντώνη. Καλημέρα 🙂

  4. Σ’ ευχαριστώ, καλή μου γειτόνισσα, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε. Καλημέρα και καλό μήνα 🙂

Σχολιάστε

