τα νεύρα μου..

Καλά να πάθω! Πάνω από δυο μήνες εγγραφών, χωρίς έναν έλεγχο από ξένο σύστημα. (Πόσο αμελής/αφελής μπορείς να είσαι, τρελέ μου! Μόνο ερωτήσεις σε κάποιους γνωστούς σχετικά με την εμφάνιση των ποστ.) Έτσι, σήμερα μόλις ανακάλυψα το αόρατο μπουρδέλο «blogroll» του προηγούμενου template.

(Κι αναρωτιόμουν γιατί δεν το χρησιμοποιεί κανείς άλλος. Εμ, βέβαια..)

Τελικά, ουδέν αμιγές κακό. Ήταν μια αφορμή να ξεκολλήσω από κάτι που ούτως ή άλλως δεν με ικανοποιούσε (διότι, οι τρελοί, κολλάμε άσχημα μερικές φορές).

Maestro, άψογο το graffiti. Σ’ ευχαριστώ κι από εδώ.                           (Το τραγουδάκι, αφιερωμένο..)

2 Σχόλια to “τα νεύρα μου..”

  1. Τι είχε γίνει πριν με το template? Δεν κατάλαβα, πάντως χάρηκα που αποκαταστάθηκε ό,τι σ’ ενόχλησε. Πολύ όμορφο μου φαίνεται το ιστολόγιο έτσι. Να είσαι καλά για όλες τις ευχές που μου άφησες δίπλα. Πέρασα να σου αφήσω κι εγώ τις δικές μου – σε σένα, στους αγαπημένους σου… Χρόνια Πολλά αλλά κυρίως ας είναι Καλά, με βάση τις προδιαγραφές και τις επιθυμίες ενός Τρελού. Υγεία, Αγάπη, Κουράγιο, Ξεκούραση. Να έχεις μια εξαιρετική Καινούργια Χρονιά. Καλό σου βράδυ.

  2. Καλό βράδυ, θαλασσάκι. Όλα καλά τώρα. (Διακοπές!)

Σχολιάστε

